Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Finnes det noen gode telefoner der ute som kan skilte med både dual sim og et skikkelig bra kamera? Ikke bare sånn litt bra kamera, men veldig bra kamera. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Huawei Mate 9 Pro er rett rundt hjørnet, og ser ut til å ha vanvittig bra kamera. Prisen kommer dog til å ligge på rundt 8000,-, men du får allikevel mye telefon for pengene. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Du får vel Galaxy S7 (edge) med dual sim. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Du får vel Galaxy S7 (edge) med dual sim. Vet du hvor man får kjøpt den med Dual Sim i Norge? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 http://www.idealdeal.no/produkt/mobil-og-tilbehor/nye-mobiler/samsung/samsung-galaxy-s7-dual-sim-32gb-lte-4g-gold-g930fd-ulast-ny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Takk for tips. Er seriøst skeptisk til å betale 8 lapper for en telefon og da spesielt Huawei som jeg har litt dårlige erfaringer med. S7 Edge er mer interessant selv om jeg gjerne skulle sluppet den kurvede skjermen. Har en S6 Edge nå og "edgen" er bare i veien for meg. Er det noen andre alternativer? Lenke til kommentar
InKongNitro Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Takk for tips. Er seriøst skeptisk til å betale 8 lapper for en telefon og da spesielt Huawei som jeg har litt dårlige erfaringer med. S7 Edge er mer interessant selv om jeg gjerne skulle sluppet den kurvede skjermen. Har en S6 Edge nå og "edgen" er bare i veien for meg. Er det noen andre alternativer? Motorola Moto G4 Plus har fått gode skussmål for sitt kamera og har dual sim. Telefon til under 2500 med rask og nesten ren Android. Mulig kameraet ikke er like bra som mobiler til 8000, men verdt å prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå