kaian Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Trofaste Olympus E-P1 har sitt eget gamle Nikon 50mm f1.2, vi er klar. Purist så klart. Tilleggsutfordringer til å poste ett forumverdig bilde hver dag? Tror ikke det trengs, nei... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Har glemt hvor vanskelig det er å ta et bilde av en viss kvalitet hver dag, men heeelt håpløs var ikke åpningsdagen. Dagens bilde handler om meg,vi,oss her. Og om deg, dere der. Ikke så mye om dere da, la oss fokusere på det som skiller oss, - vårt gjerde. To som ikke nådde helt opp: Snart er det vinterstolverv Alle som kunne bidra til å forsøple miljøet med orkaktige designelementer stilte opp Ok, en ned, seks igjen... Endret 12. desember 2016 av kaian Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Hektisk dag i dag, men en rask tur i lunsjen ga "noe", f.eks. Rødt i juletåka Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hyggelig å "se" deg igjen, Kaian. Dagens er fint sett, det røde går igjen i noen av bilene også. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) Fin start på uka, og dagens røde innslag fikk meg faktisk til å tenke på jul... PS! E-P1 funker bra, den! Endret 13. desember 2016 av smort1 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2016 Ja, jeg tror jeg gir opp for denne gang jeg. Det er vel litt seint selv for det, men nå er det offisielt... Kos og klems alle sammen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå