Chrise2811 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg kjøpte nettop en ny tredjeparts router da jeg nylig fant ut at get box 2 kan settes i bridge. (link Archer C3200) Etter jeg satt den i bridge og satt opp routeren, gir get boxen fortsatt ut sitt trådløs signal og internettet fra routeren fungerer ikke. Er det bare at get boxen ikke vil i bridge? Eller er det noe jeg overser? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Har samme problem med det trådløse. Har du brukt riktig port ut av get boxen? Den funker kun på 1 utgang Lenke til kommentar
Chrise2811 Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 Har prøvd 1 og 3. Get boxen har 4 porter, men man kan bare velge mellom 1 og 3. Hvilken port er det man må bruke? Det blir vel 2 da? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg bruker port 1, som var første alternativ som kom opp for meg når jeg satt den til bridge Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Om du skal bruke egen router er det like greit å skaffe seg et "dumt" modem fra Get i tillegg til getboksen.Getboksen vil uansett broadcaste trådløst nett da den nye fjernkontrollen bruker wifi så lenge du ikke skrur den av, om du i det hele tatt får lov. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Om du skal bruke egen router er det like greit å skaffe seg et "dumt" modem fra Get i tillegg til getboksen. Getboksen vil uansett broadcaste trådløst nett da den nye fjernkontrollen bruker wifi så lenge du ikke skrur den av, om du i det hele tatt får lov. Sist jeg hadde Getbox skrudde jeg av det tulle som de kaller "wifi". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå