jae-ols Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Hva betyr det og hva må jeg gjøre når det står : WI-Fi har ikke gyldig IP- konfigurasjon? Jeg er på nett mens kona sin maskin er ikke på nett. Alle mobiler er på nett. Prøvd å slå av og på modem og router. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Hva betyr det og hva må jeg gjøre når det står : WI-Fi har ikke gyldig IP- konfigurasjon? Jeg er på nett mens kona sin maskin er ikke på nett. Alle mobiler er på nett. Prøvd å slå av og på modem og router. Håper noen kan hjelpe. Velg Start-knappen, og deretter Innstillinger > Nettverk og Internett > Status > Tilbakestilling av nettverk. På skjermen Tilbakestilling av nettverk velger du Tilbakestill nå > Ja for å bekrefte. Vent til PC-en har startet på nytt, og se om det løser problemet. Problemet oppstod ved siste win 10 oppdatering Endret 10. desember 2016 av Thsan 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Ja, maskinen prøver nok å koble seg på med details for tidligere 1511 WIN. Så gjør som Tjsan sier. Endret 10. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 Ja, maskinen prøver nok å koble seg på med details for tidligere 1511 WIN. Så gjør som Tjsan sier. Takker. Da var den på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå