Nolimits Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg kjøpte Fidelio X2 på salg (som gave) etter å lest mye bra på nett og god pris. Etter å testet headsettet litt så syns jeg lyden er veldig lav ved spilling fra iphone. Jeg vet dette ikke er en god kilde for lyd, men person som får denne gaven bruker som regel dette. Har selv andre headsett med mye høyere lyd. Personen som skal få headsettet liker å spille litt høy musikk. Vurderer nå å gå for et annet headsett med høyere lyd. Ser ikke for meg personen ønsker å bruke den dac. Har dere noen anbefalinger? Sett på sony mdr-aap100.Bose QC15 på tilbud nå. Ser flere headsett (audiotechnica) på tilbud hos cdon. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Hva med dette? https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hodetelefoner/tradlose/marshall-major-ii-bt-black/228425.11605/ Jeg har brukt mye tid på å undersøke hodetelefoner i det siste, og nå kom jeg nettopp hjem fra Lefdal etter å ha kjøpt dette. Får jamt over meget god omtale. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Spørsmålet er om du er ute etter best mulig lydkvalitet for penga, eller om du kun ønsker det lettest mulig og ofre litt lydkvalitet for det. Lenke til kommentar
Nolimits Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 Kan nok ofre litt lydkvalitet for dette? Det er vell derfor fidelio gjør det bra på tester? God lyd for pengene, men trenger gjerne noe annet enn iphone for å få opp lyden litt? Eller tar jeg helt feil her? Er ingen audiofil som dere skjønner. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Kan nok ofre litt lydkvalitet for dette? Det er vell derfor fidelio gjør det bra på tester? God lyd for pengene, men trenger gjerne noe annet enn iphone for å få opp lyden litt? Eller tar jeg helt feil her? Er ingen audiofil som dere skjønner. Du må nok ha en bærbar hodetelefonforsterker hvis du vil ha enda høyere volum. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 http://www.prisjakt.no/product.php?p=2787457 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Jeg kjøpte Fidelio X2 på salg (som gave) etter å lest mye bra på nett og god pris. Etter å testet headsettet litt så syns jeg lyden er veldig lav ved spilling fra iphone. Jeg vet dette ikke er en god kilde for lyd, men person som får denne gaven bruker som regel dette. Har selv andre headsett med mye høyere lyd. Personen som skal få headsettet liker å spille litt høy musikk. Vurderer nå å gå for et annet headsett med høyere lyd. Ser ikke for meg personen ønsker å bruke den dac. Har dere noen anbefalinger? Sett på sony mdr-aap100. Bose QC15 på tilbud nå. Ser flere headsett (audiotechnica) på tilbud hos cdon. Høyere lyd? Hvis jeg setter opp volumet med en av Dacene her hjemme, så mister jeg ørene om jeg setter de på max iallefall. Altså med X2 Lenke til kommentar
Nolimits Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Skal teste med en dac for å se hvordan dette blir. Lekker x2 mye lyd? Er det stor forskjell hvor mye lyd disse lekker lyd forhold til andre i samme prisklasse? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 X2 er åpne så de lekker mye lyd ja. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Skal teste med en dac for å se hvordan dette blir. Lekker x2 mye lyd? Er det stor forskjell hvor mye lyd disse lekker lyd forhold til andre i samme prisklasse? Dt770 pro lekker ingen lyd til sammenlikning Lenke til kommentar
Nolimits Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Ble mye rot dette Tror jeg bare må kjøpe et headsett til å spørre hvilken person vil ha.. Greit å gå for den Oof linket tidligere? MDR-1A. Dette er vell mere lukket og lettere å drive? Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Hvorfor ikke DT770 32ohm? De er jo jevnt gjent for å være gode hodeteleoner. Får de til 1399,- hos prolyd.no Lenke til kommentar
Nolimits Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 Finner ingen som har ikke DT770 til den prisen. Ser ut som de er tomme.Noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Finner ingen som har ikke DT770 til den prisen. Ser ut som de er tomme. Noen andre anbefalinger? Dt770 80 ohm 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Finner ingen som har ikke DT770 til den prisen. Ser ut som de er tomme. Noen andre anbefalinger? Dt770 80 ohm Er disse gode til gaming? Spesielt til FPS spill der man må høre hvor fienden kommer fra Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) [....]Dt770 80 ohm Er disse gode til gaming? Spesielt til FPS spill der man må høre hvor fienden kommer fra Ja Endret 4. januar 2017 av Nlklas Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Ja Er de gode å ha på seg for store hoder? De jeg har nå, steelseries siberia 650 klemmer for mye på hodet mitt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Ja Er de gode å ha på seg for store hoder? De jeg har nå, steelseries siberia 650 klemmer for mye på hodet mitt. Jeg har hatt dt770pro 80 ohm siden 2005, så ja Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Ja Er de gode å ha på seg for store hoder? De jeg har nå, steelseries siberia 650 klemmer for mye på hodet mitt. Jeg har hatt dt770pro 80 ohm siden 2005, så ja Men har du et stort hode? Jeg har et meget stort hode. Du har hatt det samme headsettet i 12 år? Det er jo faktisk ganske sykt, er det virkelig så bra kvalitet? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Utrolig kvalitet. Har bare skiftet puter. Har mistet de i gulvet, satt meg på det sikkert flere hundre ganger også. For meg virker de udødlige Det beste med dem er at det er bra passiv demping i dem, så det stenger mye støy ute. En grunn for at mange bruker dem i studio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå