0b4b Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hva er mest populært? Hva brukes i menye'r Noen bra sider man kan laste ned fonts fra ? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Arial, Verdana og Tahoma er de mest brukte. Brukes nedlastede fonter risikerer man at brukeren av siden får opp teksten i Times. Dessuten mangler de fleste nedlastbare fontene æ, ø og å. Er det kun til photoshop-bruk er det jo ingen sak! Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 jeg mener jo de fontene som brukes i photoshop. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Noen bra sider man kan laste ned fonts fra ? www.1001freefonts.com www.abstractfonts.com Det er ikke noe sånn; DEN fonten er best. Det spørs jo hvordan resten av siden ser ut, det skal jo passe sammen. Liker ikke fonter med for mye "duppeditter", heller noe enkelt og nøytralt. Ihvertfall i menyer.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 DaFont.com skal også nevnes ... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 på min side gatebiler.fra.dk bruker jeg SF SPORTS NIGHT i headeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå