Frokro Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hei! Jeg har vært på sesjon del2, og fikk i enden av dagen innkallelse til MP i hæren. Noe jeg ble ganske fornøyd med. Har veldig lyst til å tjenestegjøre som hundefører, men har hørt at det er veldig vanskelig å komme inn. Jeg lurer på om jeg kun kan søke på stillinger innenfor MP? Eller kan jeg søke andre stillinger i hæren også? Er ikke noen stillinger i MP som høres interessante ut, utenom hundefører. Og hva er deres erfaringer fra MP og tjenestetiden generelt. Takk for svar. Lenke til kommentar
duckArmy Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Har ikke selv tjenestegjort i MP, men da jeg var på Sessvollmoen (der rekrutten er for MP), starta de ut med en hel haug folk, og ble færre og færre. Hard konkurranse om å bli MP, så de som ble skrelt bort havna nok på annen tjeneste (vakthold og sikring, for eksempel). Lurt å være i god fysisk form og innstilt på/motivert for å gjøre en skikkelig god innsats hvis du vil konkurrere om noe spesifikt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå