Malmern Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hei,en kompis av meg sliter med screentearing i WoW etter formatering,spesielt når han snur seg ingame,da dukker det opp en stripe øverst i spillet.PCen er nyformatert og han har prøvd å bruke Display Driver Uninstaller og lagt inn nyeste driver på nytt uten hell,han prøvde også nest nyeste driver uten noen stor forskjell.Vsync er selvfølgelig aktivert og han har testet dette ved å skru av Vsync,da blir tearingen mye, mye værre.Specsa er som følger:GeForce GTX 970Intel i7-870 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 har tearing jeg og , men da forsvinner det med vsync Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Prøvd å skru ned på settings i spillet? Har bare 960, men ingen problemer Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Prøv å skru på triple buffering itillegg til Vsync. Har ihvertfall hjulpet på min stasjonære med i5-4460 og GTX 970. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 Triple Buffering er skrudd på,han har også prøvd å skru ned alle settings til minimum både med og uten Vsync,uten Vsync fikk han 300+ FPS,så tviler på at PCen hans sliter med WoW.Han skal prøve en annen HDMI kabel. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Har han Display Port? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Har han Display Port? Skjermen hans har ikke Display Port. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Be han prøve å endre vertical sync i nVidia panelet. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Han har prøvd alle innstillinger, men han fant ut at det var gpuen som var problemet, han satte inn den gamle gpuen (GTX 550) og da forsvant problemet helt. 970en blir sendt til reklamasjon. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 tror du skulle prøvd DDU reinstallasjon. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 tror du skulle prøvd DDU reinstallasjon. Han har prøvd det, som jeg også nevnte i den første posten: "PCen er nyformatert og han har prøvd å bruke Display Driver Uninstaller og lagt inn nyeste driver på nytt uten hell, han prøvde også nest nyeste driver uten noen stor forskjell." Men takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå