IHaveADream Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hei, Jeg har per i dag internett, fasttelefon og TV-pakk fra NextGentel, men jeg er svært misfornøyd, og ønsker å bytte. Problemet er at jeg finner ikke noen leverandør som leverer alle tre... Jeg hadde tidligere GET og var kjempefornøyd, men de leverer ikke til min adresse. Hva skal jeg gjøre nå? Er svært frustrert nå. Noen leverer internett til min adresse, men har ikke telefontjeneste og heller ikke TV-pakke. Noen som har internett og telefon har ikke TV-pakke. Uten TV-pakke har jeg bare 3-4 kjedelige kanaler! Jeg er så frustrert at jeg begynner å grine snart! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Om du absolutt må ha fasttelefon kan du jo bruke IP-telefon over nettforbindelsen, da har du eliminert ett kriterie. Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 Takk for svar!Tilbyr alle nettleverandærer IP-telefoni? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Antageligvis ikke, men det gjør jo ikke noe. Et IP-adapter kan du jo ta med deg og plugge i hvilkens som helst bredbåndsrouter og således ta med deg fasttelefonen. Trenger ikke få IP-telefoni fra samme leverandør som nettforbindelsen. Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Hei! Takk for svar Nå har jeg bestemt meg for å kutte ut fasttelefon. Videre har jeg bestemt meg for å bytte fra NextGenTel til HomeNet; HN kunne levere mer enn tredobbel hastighet til kun 500,-. Men så lurer jeg på TV-pakker. Vet dere om noen leverandører som leverer TV-pakker uavhengig av internett fra samme leverandør?Er det evt. mulig å kjøpe kanaler via internett, slik at man kan "streame" kanaler? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Der må jeg melde pass i alle fall, TV og nettforbindelse ser jeg med fordel kan fåes fra samme leverandør, om mulig. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Hva slags tv kanaler? Rikstv mener jeg lever gjennom homenet fiber. Ellers kan du vurder NRK, tv2 sumo\, dplay http://www.viafree.no/. De andre kanalene har vel neppe webtv ennå bortsett fra amrikanske. f.eks http://www.bbc.co.uk/iplayer/live/bbcnews eller http://www.amc.com/ men da må du nok ha VPN og bruke utlandsk kundenr\konto. Endret 12. desember 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 12. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2016 Takk til dere for svar! Uten noe som helst tillegg har jeg kun en history-kanal og nrk 1. Ingenting utover det, og det er utrolig kjedelig! Jeg ønsker ihvertfall å ha tv 3 og 4, tv Norge, tv 2; altså helt basic kanaler. I tillegg ønsker jeg noen sportskanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå