harald_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg hørten denne sangen en gang, men husker ikke hva den heter. Du hører summetonen i telefonen også kommer det en telefonsvarer som sier at "The person you are calling is not available at the moment, please try again later." Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 .. også er det litt sånn dunkdunkdunk og piping og tuting? Og kanskje en neger som sier "move your feet to the rhythm of the beat" og noen berter som sier "oooOOOooo!" og såntno? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 .. også er det litt sånn dunkdunkdunk og piping og tuting? Og kanskje en neger som sier "move your feet to the rhythm of the beat" og noen berter som sier "oooOOOooo!" og såntno? *LOL* Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Sorry du. det er nok ikke det. Offtopic: når du skal ut å fly, hva skjer med deg når du skal gjennom den metal detektoren? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 det sier sikkert BÆÆÆÆÆÆÆRT!!! eller så gjør det ikke det ... ja eller nei .. 1 eller 0 Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du er rett og slett genial psilocybe Liker du forresten Tiamat? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Mjo, litt genial kan jeg vel være innimellom. Tiamat er det beste bandet i verden, uten unntak. Offtopic: når du skal ut å fly, hva skjer med deg når du skal gjennom den metal detektoren? Sånn ca. ingenting.. metalldetektorer reagerer ikke på så små mengder metall. Endret 30. november 2003 av psilocybe Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Okey psilocybe, tenker på "Whatever That Hurts" hver gang jeg ser du skriver et innlegg. Ble forelska i den låta for en del år siden, men har ikke utforska bandet videre utover Wildhoney. Endret 30. november 2003 av satyrium Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Honey tea, psilocybe larvae Honeymoon, silver spoon Psilocybe tea .. joda, det er der jeg har nicket mitt fra. Men, få tak i "A deeper kind of slumber" .. likte du retningen de tok med Wildhoney, kommer du definitivt til å like denne. Edit: WOOHOO! De har gitt ut ny plate! Gjett hvem som skal hoppe og danse til Den Lokale Platebutikken på mandag? Endret 30. november 2003 av psilocybe Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Tror jeg vet hvem det er..skal sjekke Kazaa, så kommer jeg tilbake og svarer... ******, den er på en sånn remixsang, som det er mange sanger på.. Skal komme tilbake hvis jeg finner ut.. Endret 30. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 .. også er det litt sånn dunkdunkdunk og piping og tuting? Og kanskje en neger som sier "move your feet to the rhythm of the beat" og noen berter som sier "oooOOOooo!" og såntno? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 MEN... hadde det vært ikke trance men hif-haf, så hadde jeg visst hvilken sang det er.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Barcode Brothers - Tele (jeg er sikker....) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Offtopic: når du skal ut å fly, hva skjer med deg når du skal gjennom den metal detektoren? Stefaren min dro til Singapore med et 25 skudds salong gevær magasin uten å bli "tatt".... rart det der... trur folka der hadde blitt rimlig pissed of om de hadde sett det, for dere nede er de VELDIG strenge Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Høhø, jeg har flydd med lommekniv i lomma, ikke noe stress det Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tiamat er det beste bandet i verden, uten unntak. V E L Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tiamat er det beste bandet i verden, uten unntak. Er nok Frantic det, skjønner du! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Tiamat er det beste bandet i verden, uten unntak. Smak og behag det der. Ingen unntak! Endret 2. desember 2003 av Aleks_r Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Barcode Brothers - Tele(jeg er sikker....) stemme det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå