Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hodetelefoner som ikke klemmer (i lengden)

TBJ

Anbefalte innlegg

Skal man ha god lyd og en av den aller beste komforten i headsett klassen så vil jeg slenge min stemme på Beyerdynamic bølgen, her betaler du for kvaliteten og ikke for alt reklamen om merket som du mest sannsynligvis ikke ser noe til heller. Er selv mer fan av DT880 om en ikke skal opp i tesla klassen deres, men til prisen så er jo DT770 veldig bra.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal man ha god lyd og en av den aller beste komforten i headsett klassen så vil jeg slenge min stemme på Beyerdynamic bølgen, her betaler du for kvaliteten og ikke for alt reklamen om merket som du mest sannsynligvis ikke ser noe til heller. Er selv mer fan av DT880 om en ikke skal opp i tesla klassen deres, men til prisen så er jo DT770 veldig bra.

Har ikke prøvd beyerdynamic sine Tesla headsett, hørte at mange har sagt at de ikke har beyer signaturen(som var både positivt og negativt). Hvordan synes du de er i forhold til dt770?
Lenke til kommentar

Men TS ønsker noe til under 1000kr, som han skal bruke til spilling. Da kan vi nesten anta at han også trenger en mikrofon?

DT 770 er nesten innen rekkevidde, dersom han ikke ønsker mikrofon og ikke trenger surrond eller virtual surrond?

Modmic fungerer veldig bra, og er like god som de fleste du finner på headsett.

X-fi hd har innebygget surround funksjon, og det finnes flere software for det. "Gamingheadsett" bruker også software, bare at de tar betalt for det.

Lenke til kommentar

Men TS ønsker noe til under 1000kr, som han skal bruke til spilling. Da kan vi nesten anta at han også trenger en mikrofon?

DT 770 er nesten innen rekkevidde, dersom han ikke ønsker mikrofon og ikke trenger surrond eller virtual surrond?

Mikrofon løser seg veldig greit til en slikk og ingen ting. Bruker selv denne til mine DT8800

http://www.maxgaming.no/mikrofoner/speedlink/spes-clip-on-microphone

Ingen av de jeg spiller med som klager, men noe verdensklasse mic er det jo garantert ikke. Men det er sjeldent de intrigerte mikronene som følger med disse uber "gaming" headsettene også.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd beyerdynamic sine Tesla headsett, hørte at mange har sagt at de ikke har beyer signaturen(som var både positivt og negativt). Hvordan synes du de er i forhold til dt770?

Har faktisk ikke prøvd tesla selv, jeg bare anter her egentlig da jeg har lest og hørt veldig mye bra om de. Jeg har vært i nærheten et par ganger i å kjøpe brukt T90 par, men så leser man jo at det er klart de låter bedre men gjerne ikke flere tusen kroner bedre om du skjønner hva jeg mener, det blir liksom ikke så stort hopp om man allerede har DT770 / DT8800 ( må jo bli T70 som kan sammenlignes med DT770 egentlig).

Men jeg trives bedre med det mer luftige lydbildet til DT880 kontra DT770 og ikke minst kvaliteten og utseende.

Men om en skal primært game så er jo egentlig DT770 perfekt siden det er lukket. Mens til mer allsidig musikk og gaming bruk + om støyet hjemme er ok så trives jeg veldig bra med DT880 600 ohm.

Lenke til kommentar

Nå ble det veldig mye diskusjon om lydkvalitet med tilhørende dyre forslag og lite fokus på mitt virkelig problem.

Jeg vil ha noen som ikke klemmer...  og det er det aller viktigste.

Har notert meg HyperX Cloud Core gaming headset  og HyperX Cloud II gaming hodetelefoner som seriøse forslag.

Ser at Elkjøp selger de, så da kan jeg sikkert testet de først.

QPAD QH-90 Gaming Headset har jeg også notert meg, men de får jeg ikke testet før jeg kjøper de. (ja, jeg har 14 dager angrerett... men ...)

Har hatt Logitech G35. Synes også de klemmer for mye i lengden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...