TBJ Skrevet 9. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg er på jakt etter hodetelefoner som ikke klemmer. Jeg er nok veldig sensitiv til trykk over ørene. Fikk tips om Koss Porta Pro for flere år siden. De klemmer ikke i begynnelsen, men etter mindre enn én times bruk orker jeg ikke mer. Hodetelefonene skal brukes til gaming, så det trenger ikke å være hi-end lyd (altså helst noe under 1 000,-). Noen tips? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2016 Disse er veldig komfortable og får god omtale i tester. Har brukt slike i 2-3 år selv, meget god. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2016 Disse er veldig komfortable og får god omtale i tester. Har brukt slike i 2-3 år selv, meget god. Hvilke disse? Tror du glemte linken Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2016 http://www.prisjakt.no/product.php?p=2625329 Også samme som qpad 90. Disse er ofte på bilbud til rundt 500. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 10. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2016 Logitech G35 er utrolig behagelige. Jeg har hatt det samme paret i iallefall 5 år nå. Behagelige, god lyd, robuste. Kjenner iallefall 5 andre med samme headsett, de sier det samme. Så det passer mange forskjellige hodeformer. http://www.prisjakt.no/product.php?p=403908 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2016 Kjenner også noen med det, det er et plasttikkheadset som er tungt, hardt og brekker. Er sikkert bra hvis man ikke har prøvd noe annet. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2016 For all del styr unna logitech. Byggekvaliteten suger og du er dømt til å knekke det relativt kjapt. Logitech har til og med selv gått ut med at byggekvaliteten på g35 var elendig. God lyd har de heller ikke. De har "Ok" lyd. 2 Lenke til kommentar
Smaak Skrevet 10. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2016 Har veldig god erfaring med Beyerdynamic DT 770 (80 ohm). Har stort hode og hår haha. Koster som regel litt mer enn en tusenlapp, men kan jo hende du finner de på tilbud. 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Komfort 11/10 Lyd 10/10 Kvalitet 5/10 Razer Man`o War. Kjempedeilig og bruke, super lyd, bra mic, Men kvaliteten er ikke helt på topp, vær forsiktig med dem og de varer lenge, Batteritid, og brukervenlighet er også 10/10 for min del https://www.komplett.no/product/887320/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/razer-manowar-chroma-traadloest-headset# EDIT: Sorry, så ikke det "Helst under 1.000 kr" ... Endret 10. desember 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2016 Lyden i Steelseries sine Siberia har aldri vært topp, men personlig har jeg heller aldri vært borti et mer komfortabelt hodesett. Utrolig lette og veldig behaglige å bruke. https://www.komplett.no/product/889297/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/steelseries-siberia-350-gaming-headset# Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Komfort 11/10 Lyd 10/10 Kvalitet 5/10 Razer Man`o War. Kjempedeilig og bruke, super lyd, bra mic, Men kvaliteten er ikke helt på topp, vær forsiktig med dem og de varer lenge, Batteritid, og brukervenlighet er også 10/10 for min del https://www.komplett.no/product/887320/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/razer-manowar-chroma-traadloest-headset# EDIT: Sorry, så ikke det "Helst under 1.000 kr" ... Hvis du gir Razer 10/10 i lyd og kvalitet, så har du ekstremt lave krav generelt ^^,Så har den også en svak suselyd ifølge mange, så jeg hadde blitt gal av å høre på det i et headsett. Razer er overprisa blinklys. Endret 11. desember 2016 av Enlightened 2 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Et tips er å stikke litt papir/tøy/noe i mellom høyttaleren og øre-paddingen. På den måten lager du ekstra plass mellom ørene og høyttalerene. EDIT: Tipset gjelder bare over-ear hodetelefoner. Støtter forslaget om DT 770 80/250ohms btw Endret 11. desember 2016 av SLapsy Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 Hvis du gir Razer 10/10 i lyd og kvalitet, så har du ekstremt lave krav generelt ^^,Så har den også en svak suselyd ifølge mange, så jeg hadde blitt gal av å høre på det i et headsett.Razer er overprisa blinklys. Er det ikke sånn USB headset det der da, på lik linje med G35 og slike? Generelt lav kvalitet og lydbilde. Hvis du skal ha et greit headset til lav pris for spill med OK lyd, vil jeg anbefale som tidligere sagt enten Qpad 90 eller HyperX cloud, er samme headset. Rundt 500-600 på tilbud. Lydkort er også anbefalt, evt ekstern dac og headphone amp. De innebygde lydkort jeg har vært borti har hatt vesentlig med støy, er dårlig Signal to noise ratio på mange hovedkort. På sikt blir det nok ekstern dac og headphone amp her også. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 Hvis du gir Razer 10/10 i lyd og kvalitet, så har du ekstremt lave krav generelt ^^,Så har den også en svak suselyd ifølge mange, så jeg hadde blitt gal av å høre på det i et headsett. Razer er overprisa blinklys. Er det ikke sånn USB headset det der da, på lik linje med G35 og slike?Generelt lav kvalitet og lydbilde. Hvis du skal ha et greit headset til lav pris for spill med OK lyd, vil jeg anbefale som tidligere sagt enten Qpad 90 eller HyperX cloud, er samme headset. Rundt 500-600 på tilbud. Lydkort er også anbefalt, evt ekstern dac og headphone amp. De innebygde lydkort jeg har vært borti har hatt vesentlig med støy, er dårlig Signal to noise ratio på mange hovedkort. På sikt blir det nok ekstern dac og headphone amp her også. De fleste er ikke klar over at "gamingheadsett" er markedsført bullshit med drittlyd dessverre. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Komfort 11/10 Lyd 10/10 Kvalitet 5/10 Razer Man`o War. Kjempedeilig og bruke, super lyd, bra mic, Men kvaliteten er ikke helt på topp, vær forsiktig med dem og de varer lenge, Batteritid, og brukervenlighet er også 10/10 for min del https://www.komplett.no/product/887320/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/razer-manowar-chroma-traadloest-headset# EDIT: Sorry, så ikke det "Helst under 1.000 kr" ... Hvis du gir Razer 10/10 i lyd og kvalitet, så har du ekstremt lave krav generelt ^^,Så har den også en svak suselyd ifølge mange, så jeg hadde blitt gal av å høre på det i et headsett. Razer er overprisa blinklys. Elsker folk som deg, Som uten og nøle sier at jeg har lave krav fordi jeg har et razer produkt ? Og at det er rævva produkter fordi det er et merke du ikke liker ? Jeg har eid 5 headsett de siste 2 årene som ligger i prisklassen 2-4.000 kr. Jeg har brukt både trådløse og vanlig headset, med og uten lydkort. Razer ManO`war er en av de beste headsettene jeg har brukt, Lyden er veldig bra, Kvaliteten Om du hadde giddi og lese ordentlig, er ikke fult så bra, Jeg ga 5/10 på kvalitet.... Som sagt, Lyden og komfort er 10/10 for meg. Jeg vet at razer har mye dårlig produkter, jeg har eid noen få av dem, Razer sitt "Gaming utstyr" har generelt vært dårlig på et jevnt nivå og det vet også veldig mange andre, Men min personlige erfaring med Razer ManO`War er at Lyden er veldig god, Komforten er helt fantastisk og brukervennlighet,batteritid osv er også veldig bra. Byggkvaliteten er det som gjør at Razer ManO`war ikke er perfekt, Slutt og vær så forutinntatt, ikke fortell med hva slags krav jeg har. NB: Alle produsenter tar godt betalt for merke, . Det kalles Fortjenestemargin Endret 11. desember 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Hvis du gir Razer 10/10 i lyd og kvalitet, så har du ekstremt lave krav generelt ^^,Så har den også en svak suselyd ifølge mange, så jeg hadde blitt gal av å høre på det i et headsett. Razer er overprisa blinklys. Er det ikke sånn USB headset det der da, på lik linje med G35 og slike?Generelt lav kvalitet og lydbilde. Hvis du skal ha et greit headset til lav pris for spill med OK lyd, vil jeg anbefale som tidligere sagt enten Qpad 90 eller HyperX cloud, er samme headset. Rundt 500-600 på tilbud. Lydkort er også anbefalt, evt ekstern dac og headphone amp. De innebygde lydkort jeg har vært borti har hatt vesentlig med støy, er dårlig Signal to noise ratio på mange hovedkort. På sikt blir det nok ekstern dac og headphone amp her også. De fleste er ikke klar over at "gamingheadsett" er markedsført bullshit med drittlyd dessverre. Kan du liste opp for meg hva slags Gamingheadset du har erfaring med ? Siden du vet at alle gaming headsett bare er markedsført bullshit med drittlyd.. Jeg kan være enig i at så og si alle gaming headsett til 500-1000 kroner er søppel. Men den siste tiden har det kommet veldig mye bra, det er ikke lenger sånn som det var for 2-3 år siden. Nå får du god kvalitet både i lyd og komfort om du betaler for det. Men om du kjøper et gaming headsett til under 1500 kroner og trur at du skal få noe bra, da blir du som oftest alltid skuffet. Endret 11. desember 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Hvis du gir Razer 10/10 i lyd og kvalitet, så har du ekstremt lave krav generelt ^^,Så har den også en svak suselyd ifølge mange, så jeg hadde blitt gal av å høre på det i et headsett. Razer er overprisa blinklys. Er det ikke sånn USB headset det der da, på lik linje med G35 og slike?Generelt lav kvalitet og lydbilde. Hvis du skal ha et greit headset til lav pris for spill med OK lyd, vil jeg anbefale som tidligere sagt enten Qpad 90 eller HyperX cloud, er samme headset. Rundt 500-600 på tilbud. Lydkort er også anbefalt, evt ekstern dac og headphone amp. De innebygde lydkort jeg har vært borti har hatt vesentlig med støy, er dårlig Signal to noise ratio på mange hovedkort. På sikt blir det nok ekstern dac og headphone amp her også. De fleste er ikke klar over at "gamingheadsett" er markedsført bullshit med drittlyd dessverre. Kan du liste opp for meg hva slags Gamingheadset du har erfaring med ? Siden du vet at alle gaming headsett bare er markedsført bullshit med drittlyd.. Jeg kan være enig i at så og si alle gaming headsett til 500-1000 kroner er søppel. Men den siste tiden har det kommet veldig mye bra, det er ikke lenger sånn som det var for 2-3 år siden. Nå får du god kvalitet både i lyd og komfort om du betaler for det. Men om du kjøper et gaming headsett til under 1500 kroner og trur at du skal få noe bra, da blir du som oftest alltid skuffet.feilpost Endret 11. desember 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Komfort 11/10 Lyd 10/10 Kvalitet 5/10 Razer Man`o War. Kjempedeilig og bruke, super lyd, bra mic, Men kvaliteten er ikke helt på topp, vær forsiktig med dem og de varer lenge, Batteritid, og brukervenlighet er også 10/10 for min del https://www.komplett.no/product/887320/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/razer-manowar-chroma-traadloest-headset# EDIT: Sorry, så ikke det "Helst under 1.000 kr" ... Hvis du gir Razer 10/10 i lyd og kvalitet, så har du ekstremt lave krav generelt ^^,Så har den også en svak suselyd ifølge mange, så jeg hadde blitt gal av å høre på det i et headsett. Razer er overprisa blinklys. Elsker folk som deg, Som uten og nøle sier at jeg har lave krav fordi jeg har et razer produkt ? Og at det er rævva produkter fordi det er et merke du ikke liker ? Jeg har eid 5 headsett de siste 2 årene som ligger i prisklassen 2-4.000 kr. Jeg har brukt både trådløse og vanlig headset, med og uten lydkort. Razer ManO`war er en av de beste headsettene jeg har brukt, Lyden er veldig bra, Kvaliteten Om du hadde giddi og lese ordentlig, er ikke fult så bra, Jeg ga 5/10 på kvalitet.... Som sagt, Lyden og komfort er 10/10 for meg. Jeg vet at razer har mye dårlig produkter, jeg har eid noen få av dem, Razer sitt "Gaming utstyr" har generelt vært dårlig på et jevnt nivå og det vet også veldig mange andre, Men min personlige erfaring med Razer ManO`War er at Lyden er veldig god, Komforten er helt fantastisk og brukervennlighet,batteritid osv er også veldig bra. Byggkvaliteten er det som gjør at Razer ManO`war ikke er perfekt, Slutt og vær så forutinntatt, ikke fortell med hva slags krav jeg har. NB: Alle produsenter tar godt betalt for merke, . Det kalles Fortjenestemargin Jeg har ikke tenkt å argumentere mot noen som påstår at et razer headsett slår/har like god lyd som feks Sennheiser og beyerdynamic opp til kr4000.Så den dropper vi bare der Edit: mente selvsagt ikke at alle har drittlyd, ordla meg litt feil. Jeg mente "Ok" lyd. Endret 11. desember 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 Istedet for å skyte ned alt som kommer av tips her, kom heller med noen forslag selv? 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 11. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Istedet for å skyte ned alt som kommer av tips her, kom heller med noen forslag selv?Enig med deg, beklager det. Beyerdynamic dt770 pro 80 anbefales på det sterkeste. Sprutende mellomtone, treble og diskant, samt det klareste lydbilde jeg har hørt i et headsett. Bør ha lydkort til, så da anbefaler jeg creative x-fi hd. Komboen koster litt, men den spiller fletta av det meste i prissegmentet opp til 5000kr etter min mening. Endret 11. desember 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå