Monken Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har et "lite" problem. Hver gang jeg starter maskinen, rebooter den når den kommer inn i windows! Jeg har: P 2.5Ghz MSI "et eller annet" Mainboard RAM: PC 3200 @ 2700 (Dritt hovedkort) men jeg rengner med at feilen er CPUen (Den ligger på 50*C ved Idle, så tror ikke det er tempen) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har et "lite" problem. Hver gang jeg starter maskinen, rebooter den når den kommer inn i windows! Jeg har: P 2.5Ghz MSI "et eller annet" Mainboard RAM: PC 3200 @ 2700 (Dritt hovedkort) men jeg rengner med at feilen er CPUen (Den ligger på 50*C ved Idle, så tror ikke det er tempen) vell, nå er jeg rimelig blank på pentiun 4 temperaturer, men en AMD på 50 idle ville vel fort bugge ved litt stress... ? sjekka at shutdown temperature ikke står på 55grader elns? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 P4 på 50C idle? Høres mystisk ut. Sjekket at kjølern sitter som den skal. Har du prøvd å starte i sikkermodus? (F8 i det maskina skal til å starte Windows...) Hvis du får den opp i sikkermodus kan du gå inn under kontrollpanel -> system -> avansert -> oppstart og gjenoppretting -> systemfeil -> fjern haken under start på nytt automagisk. Nå skal du kunne se en blåskjerm i stedet for restart hvis du prøver å starte på vanlig måte. Har du ellers installert noen programmer i det siste? Oppdatert drivere? -KJ Lenke til kommentar
Monken Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Takk for alle svar. Jeg lurte på en ting til: Noen som har et MSI hovedkort til pentium 4 som vet hvor du stiller på Shutdown temperature inne i den ***** BIOSen? Lenke til kommentar
Monken Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Tror jeg fant problemet med at PCen reboota når den kom til Windows, AD-aware! Jeg fjernet det fra startup (msconfig) så virka alt igjenn Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 AdAware under oppstart? Hva slags AdAware er det du bruker? -KJ Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 AdAware under oppstart? Hva slags AdAware er det du bruker? -KJ adaware 5.8 PLUS eller 6 har "ad-watch" med. Et prog som ligger i bakgrunnen å scanner... Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 //offtopic// Lite tips til deg som ikke vet hvilket MSI hk du har, se mellom PCI slottene så står modelnavnet (har selv msi) //offtopic// Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 adaware 5.8 PLUS eller 6 har "ad-watch" med. Et prog som ligger i bakgrunnen å scanner... Men det heter da vitterlig ikke Ad-Aware under oppstarten? Kjører det selv, og den filen som kjøres heter adwatch... -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå