AfterGlow Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Selskapet har avslørt mer informasjon om sine store VR-ambisjoner.Microsoft har avslørt minstekravene til VR-brillene sine Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Slik jeg ser det er VR og AR to ganske forskjellige ting, og det ble litt uklart ut fra denne artikkelen hva det egentlig er snakk om, og til hvilke formål man må ha de nevnte maskinkravene. Det som imidlertid er sikkert er at prisen på 3K som oppgis nok ligger på smertegrensen for at dette blir allemannseie med det første. Det var her OR tidlig gikk ut å sa de skulle ligge, men der fikk vi tregangen som gjorde produktet til et nisjeprodukt slik det er i dag. 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Den ene av de VR settene ser ut som en ren kopi av Oculus Rift, ikke at det er noe galt i å kopiere gode løsninger, men synes de like godt kunne kopiert festeløsningen til PSVR når de først var i gang. Det er i hvert fall en ting de to andre "80 talls kjøkkenredskapene" på bildet virker å ha gjort riktig Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 "beskriver også Microsoft de kommende VR-brillene som «midt-segment»-produkter, som betyr at Rift og Vive er bedre" "Ellers understreker Microsoft at fokuset ligger på «blandet virkelighet»-teknologi, og altså ikke ren VR-teknologi" Jeg regner med at det er enda et idiotisk Tek utsagn og ikke noe som kom fra Microsoft. Det er tydeligvis ikke ren VR heller og dermed antagelig ikke ment å sammenliknes (Les; konkurrere) med Rift og Vive Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Hololens er eneste jeg venter på. Hjelper lite om Windows briller koster 300USD. Jeg har alt skjerm... Lenke til kommentar
timeshift Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Imens går konkurrentene aktivt inn for å forhindre fragmentering i markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå