Crazy Joe Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Hei Jeg har et Asus A7N8X Deluxe Rev 2.0 hovedkort og dette kabinettet Jeg har koblet til den usb porten som sitter på hovedkortet men usb porten i fronten på kabinettet virker ikke. Hva må stille på for å få det til å virke ? Mvh Ole Endret 29. november 2003 av Crazy Joe Lenke til kommentar
Soho Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 regner med du har koblet ledningen fra fronten til usb på hovedkortet?? Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Ja den ledningen er koblet til på usb koblingen på hovedkortet. men det virker som om man må aktivisere den porten på et eller annet hvis. Men hvordan ? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kanskje et dumt så spørsmål, men har du innstalert drivere for hovedkortet? Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ja den ledningen er koblet til på usb koblingen på hovedkortet. men det virker som om man må aktivisere den porten på et eller annet hvis. Men hvordan ? Du må endre på en pin. Den sitter knotete til nederst til høyre (se veiledningen). Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Pertm: jada alt av drivere er installert. abdobe: Det var noe sånt jeg kunne tenke meg men jeg har set meg blind på det karte over hovedkortet. Mener du at den jumperen står nederst til høyre på hovedkortet ? Skal se en gang til i manualen. Mvh Ole Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Noen HK har aktivering for alle USB-porter i bios (4-6,alle).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå