Etymologi Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hei!De siste dagene har jeg forsøkt meg på et veldig fattig kosthold og lurer på om dette ikke kan være så lurt ettersom jeg føler meg psykisk tyngre. Frokost: 1 porsjon (40 gram) protein havregryn med en banan Eller 200-300 gram strimlet kyllingfilet 0,5L vann eller en protein shake CLA-kapsel Lunsj: Et eple eller en banan 0,5L vann Middag varierer veldig. De fleste tilfellene har jeg bare tatt en goodlife sjokolade, en protein shake og eventuelt en banan + CLA kapselKveldsmat: Diverse frukt og grønnsaker 0,5L vann Evt. En CLA kapsel til (skal ta 3 daglig) Drikker også mer vann i mellomtiden. Overstiger som regel ikke 3L. Utrolig nok holder dette for meg til å bli tilfredsstilt på en måte, selv om jeg kjenner at hodet mitt har blitt litt tyngre. Kan selvfølgelig være andre årsaker til dette.Jeg trener også relativt aktivt. Mest løping, men styrketrening er også en stor del.Hva er dine meninger om dette?Takk for svar og tips til hva jeg kan gjøre annerledes Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Å slanke seg med "anoreksia strategi" er veldig dumt, det ødelegger mer enn det hjelper. Hjernen funker dårlig uten nok energi. Du bør spise mer, legg heller mer tid i å telle kalorier og legg deg på et moderat underskudd. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) ... Jeg hadde nok kuttet ut CLA (dette er helseskadelig transfett og dessuten kreves det riktige isomere for annonsert effekt, noe de færreste tilskuddene har. Leser du studier om CLA står du nok greit over å fortsette og ta det). Ta heller Omega-3 og prøvd å begrense kjøtt. Ta gjerne B-vitamin og C-vitamin tilskudd og en god multivitamin i ny og ne og bruk krydder som gurkemeie, ingefær, pepper og hvitløk. Spis ren og hel mat. Trening er viktig, men begrens bruk av proteintilskudd. Ta heller litt over tid enn mye på en gang. Prøv å ikke ha vannet for kaldt og drikk gjerne varmt vann gjerne med en god grønn te. Det er forskning som tyder på at små perioder med faste (f.eks annen hver dag) er bedre enn å ligge i enegiunderskudd da kroppen bare nedregulerer basalmetabolismen din da. Vær forsiktig med insulinogen mat og begrens allergen mat. Endret 11. desember 2016 av vidor 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Det er nok forlite kcal uten at jeg vet vekten, det er garantert forlite karb uten at jeg vet om du trener. Oppskriften til skandale er det garantert. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Alt for lite mat, sjølv om du ikkje hadde trent. Alder, kjønn, vekt, høgde? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Syns du hvertfall bør ha noe middag, ta noe fisk eller noe sunt, eller så ender dette nok med at du sulter neste hele dagen, og da sprekker man nok tilslutt. 1500 kcal om dagen er best for jevn nedgang, dette er vel knapt halvparten. Endret 10. desember 2016 av Golf'ern Lenke til kommentar
Etymologi Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 ... Jeg hadde nok kuttet ut CLA (dette er helseskadelig transfett og dessuten kreves det riktige isomere for annonsert effekt, noe de færreste tilskuddene har. Leser du studier om CLA står du nok greit over å fortsette å ta det). Ta heller Omega-3 og prøvd å begrense kjøtt. Ta gjerne B-vitamin og C-vitamin tilskudd og en god multivitamin i ny og ne og bruk krydder som gurkemeie, ingefær, pepper og hvitløk. Spis ren og hel mat. Trening er viktig, men begrens bruk av proteintilskudd. Ta heller litt over tid enn mye på en gang. Prøv å ikke ha vannet for kaldt og drikk gjerne varmt vann gjerne med en god grønn te. Det er forskning som tyder på at små perioder med faste (f.eks annen hver dag) er bedre enn å ligge i enegiunderskudd da kroppen bare nedregulerer basalmetabolismen din da. Vær forsiktig med insulinogen mat og begrens allergen mat. Veldig mye bra her Kommer til å vurdere mye av dette! Leste faktisk ikke noe om CLA før jeg kjøpte det under Black Friday, ser også nå at det er en god del negativt. Falt vel egentlig for markedsføringen hvor det sto så fint med avanserte beskrivelser for hvordan det fungerer Vet ikke helt om jeg skal kutte ut dette siden jeg har 2 beholdere (180 kapsler), hvis det faktisk er så ille at det bare har negative utfall så er det vel best å gi seg med det(?) Takk for bra svar Lenke til kommentar
Etymologi Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 Alt for lite mat, sjølv om du ikkje hadde trent. Grunnen til at jeg prøvde dette var egentlig mest for å se hvilken virkning det ville ha, om det var noe jeg eventuelt kunne fortsette med for å gå effektivt ned i vekt Fant jo veldig fort ut av at det ikke var bra for kroppen. Slet med fokusering, energitap, delvis hodepine, så kommer ikke til å fortsette med det. Kommer nok til å gå tilbake til tidligere kosthold. Fisk eller kylling med ris/pasta! Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå