SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hei. Er det andre her som har kjøpt PS4 Pro fra CDON.com? Spør fordi jeg sjekket anmeldelser og så at noen hadde blitt tilsendt PS4 Slim istedet. Håper at dette kun var et engangstilfelle. Blir den sendt fra Norge eller Sverige? Hvordan var leveringstiden? Takk for svar. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hei. Eg kjøpte ps4 pro fra cdon på black friday, den ble sendt veldig fort men etter noen dager fikk eg ein mail om at de sendt feil versjon, det som skjedde da var at cdon stoppet den forsendelsen før den kom fram også sendte de meg ein ny. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 Da håper jeg virkelig at de har lært av den feilen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hva er egentlig faren ved at de sender feil versjon? Tar etpar dager ekstra med å sende inn feil vare og få ny levert, men utover det er det ikke noe farlig. Det er jo ikke sånn at du blir stuck med Slim-modellen. Du har jo allerede ventet noen uker, så noen dager fra eller til kan umulig være livsavgjørende... Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Så er jo det snart jul også, jævla kjipt å få tilsendt feil utgave hvis dette er en julepresang. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 Hva er egentlig faren ved at de sender feil versjon? Tar etpar dager ekstra med å sende inn feil vare og få ny levert, men utover det er det ikke noe farlig. Det er jo ikke sånn at du blir stuck med Slim-modellen. Du har jo allerede ventet noen uker, så noen dager fra eller til kan umulig være livsavgjørende... Har mye å si med tanke på postgang så tett opptil jul. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Sant, tenkte ikke på jul. Lite snø og mye jobb, har ikke fått helt julestemning ennå. Snille folk da hvis man planlegger å kjøpe PS4pro -konsoll til folk i julegave Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Tror ikke du skal være redd for å få feil konsoll. Slike ting kan skje alle steder. Jeg vet ikke om CDON har lager i Norge, men varer som skal i retur sendes til Oslo. De har ikke lengre leveringstid enn norske nettbutikker etter det jeg har erfart. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Dustin.no har fått inn på lager også nå. Bestilte nettopp selv. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Bestilte Pro fra CDON på Black Friday og fikk tilsendt Pro. Men det er noe feil med den, tror jeg, bråker ihvertfall en del (pulserende lyd som høres ut som en snekke) Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Kjøpte ps4 pro ved lansering fra cdon. Fikk riktig konsoll. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Ikke dumt hvis noe bestilte slim og får en Pro som feilleveranse. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Bestilte pro og fikk pro. Tok uvanlig lang tid før den kom, men enden var god, så da er det godt. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 Mottok min Pro i dag, tok kun 2 dager å motta den etter at de sendte den på Mandag. Nå gjenstår det bare rundt 10 timer overføring av i underkant av 400GB fra min gamle PS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå