Fallingwater Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei! Jeg er i markedet for en ny DVD spiller for øyeblikket. Jeg har nå en Pioneer DV340, men denne er så dårlig at den skal jeg gi bort. Hovedproblemet med Pioneeren er alt for mye mekansik støy når ei plate spinner i den, og at bildet forvrenges litt øverst på skjermen og blir veldig mørkt og rødt. (Har sjekket med flere TVer og div. kabler) Jeg kommer også til å høre på vanlige CDer på den nye spilleren, og derfor bør lydkvaliteten være grei, i tillegg til at jeg vil ha null støy fra selve maskinen. Bildekvaliteten og alt det der bør selvsagt være i orden Jeg er ingen enorm lyd og bilde fanatiker, og har ikke verdens størrste krav, men til maks 2000 må det da gå an å få noe jeg blir fornøyd med? Jeg synes Cambridge DV57 hos Hifi-klubben ser grei ut, og stikker nok en tur innom dem på mandag. Hvilke andre spillere bør jeg også sjekke ut? (Kom gjerne med ting de ikke har på Hifiklubben også) Takk for svar! Hilsen Magnus Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Sjekk Nad T512 mens du er på hifi klubben.. Overraskende bra lydkvalitet til å være så billig. Den ligger på ca 2000,-. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Den skal jeg sjekke ut. Hva med Pioneer 464? Noe tess? Lenke til kommentar
vingtor Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har ein kamerat som har Pioneer sin DV-656 speler som han er veldig nøgd med.. Såg at oppfølgaren, DV-565 er på tilbud hos akersmic til kr 3000, er ikkje ille. Den er sonefri og tek DVD-audio i tillegg. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvis man kun har 2000 kr å bruke på dvdspiller så er nok Nad 512 er veldig bra valg, bra pris og bra produkt i forhold til prisen... Denne koster 1998 kun sone 2, 2298 sonefri Enda en spiller som er bra i denne klassen så vil jeg ha anbefalt: Yamaha DVD S540 til kr 1998 er også bra Sony DVP NS730P er bra i forhold til prisen ca 2200 Skal du ha en bra Pioneer spiller så ville jeg ha anbefalt Pioneer DVD656A, men denne koster også over det dobbelte, ca 5500 kr Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har selv NAD T512 og må si meg veldig fornøyd med spilleren... både på cd og dvd. Veldig bra lyd og bildekvalitet til den prisen. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hmm hva med denne? muligens litt vel billig... http://www.mamut.com/dynabel/subdet321.htm Men eltek selger for d mesta ganske mye bra for en lav pris da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå