Gå til innhold

Ny DVD-spiller i budsjettklassen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i markedet for en ny DVD spiller for øyeblikket.

Jeg har nå en Pioneer DV340, men denne er så dårlig at den skal jeg gi bort. Hovedproblemet med Pioneeren er alt for mye mekansik støy når ei plate spinner i den, og at bildet forvrenges litt øverst på skjermen og blir veldig mørkt og rødt. (Har sjekket med flere TVer og div. kabler)

Jeg kommer også til å høre på vanlige CDer på den nye spilleren, og derfor bør lydkvaliteten være grei, i tillegg til at jeg vil ha null støy fra selve maskinen. Bildekvaliteten og alt det der bør selvsagt være i orden ;) Jeg er ingen enorm lyd og bilde fanatiker, og har ikke verdens størrste krav, men til maks 2000 må det da gå an å få noe jeg blir fornøyd med?

Jeg synes Cambridge DV57 hos Hifi-klubben ser grei ut, og stikker nok en tur innom dem på mandag. Hvilke andre spillere bør jeg også sjekke ut? (Kom gjerne med ting de ikke har på Hifiklubben også)

Takk for svar!

Hilsen Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man kun har 2000 kr å bruke på dvdspiller så er nok Nad 512 er veldig bra valg, bra pris og bra produkt i forhold til prisen...

Denne koster 1998 kun sone 2, 2298 sonefri

Enda en spiller som er bra i denne klassen så vil jeg ha anbefalt:

Yamaha DVD S540 til kr 1998 er også bra

Sony DVP NS730P er bra i forhold til prisen ca 2200

Skal du ha en bra Pioneer spiller så ville jeg ha anbefalt Pioneer DVD656A, men denne koster også over det dobbelte, ca 5500 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...