balder Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Eg har Playstation 4 og kommer fortsatt bli hovedkonsollen, men så må eg absolutt spille gears Of Wars som var mitt favoritt spill på Xbox 360. Så no tenkte eg å kjøpe meg ein konsoll. Er den Nye kvite xbox one s med 500 gb greitt kjøp eller skal eg kjøpe den gamle som er bitte litt billigere? trur eg ikkje trenger noko meir enn 500 GB Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Jeg hadde plukket opp en brukt standard xbox. Merk at os tar en del av disken. Du har vel 350-400 gigs ledig Endret 9. desember 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Om du ikke har eller ikke har planer om å kjøpe et 4K TV så kan du spare endel kroner ved å kjøpe den første XBO. Lenke til kommentar
balder Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 Om du ikke har eller ikke har planer om å kjøpe et 4K TV så kan du spare endel kroner ved å kjøpe den første XBO. Ikkje viss du kjøper nytt. Det blir billigare å kjøpe ein kvit med Fifa17 til 2222, enn å kjøpe den gamle til 1990,- uten spill Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 når enkelte titler rakst tar nesten 100gb så holder ikke 500 lenge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Det holder om man bare vil ha noen eksklusive titler. Vil man ha større hdd vil jeg anbefale xbox elite. Da får man sshd disk på 1tb og elite kontrolleren. Eller bare koble til en ekstern disk Endret 9. desember 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Prisforskjellen er ikke så stor, så jeg ville kjøpt den nye. Mye mindre konsoll, 4K-spiller, og den har faktisk bedre ytelse i spill. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Er det noen som bruker 4k spilleren? Ytelsesforskjellen er så liten at mennesker ikke legger merke til det Endret 9. desember 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Om du ikke har noe imot brukt så selger Gamestop XBO 500gb til 1399kr (begrenset med maskiner på lager!). Men om du havner nær pris på ny som en Slim utgave så er jeg enig med resten her om å gå for den. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Er det noen som bruker 4k spilleren? Ytelsesforskjellen er så liten at mennesker ikke legger merke til det Selvfølgelig merker man forskjell på noe som er spilt av i 4k kontra 1080p. Folk har vært svært negative mot Sony for å droppe UHD-spilleren, inkludert Larsen Endret 9. desember 2016 av Windoge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Er det noen som bruker 4k spilleren? Ytelsesforskjellen er så liten at mennesker ikke legger merke til det Jeg gjør, til å se på 4k filmer med. Xbox one S er vel egentlig ms sitt format svar til Sony og PS3, egentlig utrolig at en som eier formatet ikke vil bruke det selv... For ikke å snakke om at det er markedets billigste 4k spiller Endret 9. desember 2016 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 4k spilleren er grunn nok til og kjøpe xbox one s. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Men er den bra nok? Jeg vil tro at 4k på disk i dag er for spesielt interesserte og uten at jeg vet så mye om entusiast markedet så høres det feil ut at en konsoll til 2300 skal kunne konkurere med en 4k spiller. Gjerne til 10000. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Er sansyneligvis bedre en endel av de 4k spillerne til salgs for øyeblikket. Blir som ps3's bluray spiller. Utkonkurerte mange blurayspillere på den tiden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Men jeg ville trodd at streaming og hdd lagring har utkonkurert blue ray. Jeg kan ikke skjønne at noen sitter med et så spedt media som blue ray når en pc eller en mediaspiller har så mye mere å tilby. Bortsett fra entusiaster. De som bruker 100000 på et set up for å se film. Og de sitter vel ikke med en xbox som 4k spiller.... Men hva vet vel jeg. Det er ikke dette tråden handler om. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Digitale signaler og gode codecer gjør forskjellene relativt små. Filmstøtten i Xbox 360 ved launch var dårlig, men kom seg etterhvert. Fordelen med 4K er at det allerde er støtte for 1080P film, noe som gjør effort-steget opp til det mindre. Fordelen med konsollene er at salgstallene er så høye at støtten blir videreutviklet og en kan ha et godt team som jobber med det. Når prisforskjellen er så liten er det jo ikke all verden heller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Fremdeles bortasta penger for å spille noen få spilltitler. Jeg vil heller ha hatt en sshd disk. Det utgjør en vesentlig forskjell på loading Endret 9. desember 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Fremdeles bortasta penger for å spille noen få spilltitler. Jeg vil heller ha hatt en sshd disk. Det utgjør en vesentlig forskjell på loading Tja, kommer jo an på hva man velger å bruke pengene på og til hva, det er mye man i følge andre kaster bort penger på i dag Selv er jeg fornøyd med min S som jeg kjøpte da jeg oppgraderte tv'et, og 4k spilleren er god å gjør jobben sin, samt man får andre muligheter i samme boks fremfor å måtte ha flere bokser koblet til tv. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Eg har Playstation 4 og kommer fortsatt bli hovedkonsollen, men så må eg absolutt spille gears Of Wars som var mitt favoritt spill på Xbox 360. Så no tenkte eg å kjøpe meg ein konsoll. Er den Nye kvite xbox one s med 500 gb greitt kjøp eller skal eg kjøpe den gamle som er bitte litt billigere? trur eg ikkje trenger noko meir enn 500 GB Om det ikke er noen andre spill som du har planer om å spille på maskinen som kun finnes på Xbox One eller som finnes på Xbox 360 som nu er bakoverkompatibel, slik som f.eks Red Dead Redemption så annbefaler jeg heller å gå for en pc, om du har penger til det. Både Gears of War 1 remastered og Gears of War 4 finnes til pc. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Kjøpe pc for å spille et spill? Hva er det som går av folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå