Kurt Lekanger Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Slik blir LinkedIn integrert i Windows og andre Microsoft-produkter Lenke til kommentar
GitKenneth Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Enda mer bloat i Windows produktene... fantastisk... 5 Lenke til kommentar
EysteinHS Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Uff, dette var da virkelig ikke nødvendig. 4 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Jaja.. Nok en ting å aktivt avinstallere... Linkedin er en tulletjeneste jeg ikke ser nødvendigheten i. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 R.I.P. Linked-in. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Er Facebook integrert i iOS? FB ligger i hvert fall som item under Innstillinger. Lenke til kommentar
VABZJDTR Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Det er det som er dritten med slike selskaper. Plutselig kommmer det en møkkabedrift å kjøper hele greia Lenke til kommentar
G Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) EU krevde at en del punkter måtte imøtekommes. Av artikkelen så ser jeg ikke noen mulighet for f.eks. LibreOffice.org til å kunne utnytte OS-integrasjonen på samme måte som Office365. Er det litt tamt av EU å ikke kreve at andre mye brukt programvare også kan integrere Linkedin om de ønsker så? Endret 10. desember 2016 av G 1 Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Det er det som er dritten med slike selskaper. Plutselig kommmer det en møkkabedrift å kjøper hele greia Microsoft er da ingen møkkabedrift! 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Jo, Microsoft er en møkkabedrift. Det er selvsagt min subjektive oppfattelse. Bruker Win10 for det om, for jeg er ingen Mac-elskende bruker. Linux er et artig prosjekt kun, og ikke noe jeg har vendt meg til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Det er det som er dritten med slike selskaper. Plutselig kommmer det en møkkabedrift å kjøper hele greia Microsoft er da ingen møkkabedrift! Jo, syns da det. MS og oracle kan brenne i helvete for min del. Lenke til kommentar
ButterScotch Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Det er det som er dritten med slike selskaper. Plutselig kommmer det en møkkabedrift å kjøper hele greia Nå var heldigvis LinkedIn en skikkelig møkkabedrift fra før. No harm done. 2 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 *sigh* Så er det takk og farvel til LinkedIn-kontoen min også. :'/ Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Det er det som er dritten med slike selskaper. Plutselig kommmer det en møkkabedrift å kjøper hele greia Microsoft er da ingen møkkabedrift!Jo, syns da det. MS og oracle kan brenne i helvete for min del. Enig. -Godt førsteinntrykk, men når setter seg ned og bruker de grå cellene, -ne-eh... Nix. Lenke til kommentar
kjetil_kilhavn Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 «Med kombinasjonen Microsoft og LinkedIn kan vi ta nye steg for å hjelpe mennesker med å lære nye ting, og finne bedre jobber», skriver Smith. Hva om de heller brukte kreftene sine på å hjelpe mennesker med å lære nye ting og gjøre en bedre jobb der de allerede arbeider? 1 Lenke til kommentar
VABZJDTR Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 «Med kombinasjonen Microsoft og LinkedIn kan vi ta nye steg for å hjelpe mennesker med å lære nye ting, og finne bedre jobber», skriver Smith. Hva om de heller brukte kreftene sine på å hjelpe mennesker med å lære nye ting og gjøre en bedre jobb der de allerede arbeider? ms bør bruke tiden på å skrive windows på nytt, helt fra scratch Lenke til kommentar
98FFHEZ7 Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 LinkedIn er søppel. De som registrer seg der gratis er dumme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå