Avale Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kjører Relax på PCen som gjør at jeg kan streame til xboxen min. Har også mounta DVD-rommen på PCen slik at jeg kan få tilgang til DVD filmer gjennom PC DVD-rommen, dette pga min Samsung ikke klarer å lese DVD+R plater på xboxen... Problemet mitt er bare at XBOX mediaplayer bare får opp treet med VOB filer, dvs jeg kan spille filmen, men jeg får ikke tilgang til menyer, undertekster osv... Noen som har en løsning på dette, eventuelt et annet program som gjør at man kan emulere PC DVD-rommen til å være en XBOX DVD spiller over nettverk ? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 er det xbmp 2.4 du bruker? i såfall har du testa Xbox Media Center(konkurenten til xbmp) Jeg er ikke sikker da men den er vist mer omfattende du kan jo prøve og sjekke ut Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tror faktisk ikke det finnes software som spiller av DVD. Det er skikkelig teit egentlig. De spiller av vob filer, men det er jo .ifo filen som må kjøres for at DVD'en skal spilles skikkelig. Er ikke alltid vob filene vil leses heller. Men hvorfor bruke Relax egentlig? Du kan jo dele DVD-romen (eller andre disker/mapper) din på vanlig måte, og få tilgang til den via nettverksfunksjonen i XBMP/C. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Personlig syns jeg ting går litt kjappere med Relax. Lenke til kommentar
Avale Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Ja bruker v2.4 av mediaplayer, kan sjekke ut mediacenter også ja ! Håpte det fantes et program der du kan velge DVD rota og så ville den spille av som en vanlig DVD med menyer osv...Skal sjekke ut Mediacenter og se om den støtter denne. Grunnen til at jeg bruker relax er egengtlig bare at jeg har alltid brukt den siden tidligere versjoner av XBmp :-) Funker bra og lett å legge til nye ting osv dersom du trenger en ekstra mappe osv delt. Slipper man å rote i XML fila hver gang. Lenke til kommentar
Avale Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Testa mediacenter nå, ser lovendes ut men er alt for buggete. Trykker man på ifo filene her så henger bare xboxen seg, skjer iallefall noe i forhold til xbmp 2.4. Ser også at .ifo filer skal støttes i xml fila, så må vel være en grunn til at de har lagt de til der. Andre får teste det ut, holder meg til 2.4 imens jeg, fungerer jo med dvd men uten menyer osv så....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå