non_stop Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 De siste ukene har vært veldig tunge. Det har egentlig bare vært et vakuum, hvor jeg ikke har sett forskjell på natt og dag. Jeg har havnet i en personlig krise, og nå skjer det store endringer i livet mitt. Det som er verst for meg akkurat nå er at jeg har innsett at jeg faktisk ikke har noen venner. Det er ingen som tar kontakt med meg lenger. Jeg sier ikke at det ikke er min egen feil, men det er litt sent å tenke på nå. Jeg er blitt psykisk syk, og jeg får hjelp til å bli frisk. Men jeg er alene hele tiden. Begynner å få litt panikktendenser i og med at det går mot jul. Er det noen i eller rundt Oslo-området som kunne tenke seg ei ny venninne? Forteller gjerne om meg selv på privat melding. Samme om du er gutt eller jente. Jeg bare trenger noen... Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Har du nær kontakt med familie? Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg tok meg hvertfall friheten til å sende deg en pm med litt skriblerier om hvem jeg er. Så får det bli opp tll deg om du ønsker å svare eller ikke. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852530Er en ganske aktiv tråd, så ta imot ett eller flere av tilbudene der 1 Lenke til kommentar
non_stop Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 Har du nær kontakt med familie? Ja, og jeg tilbringer mye tid med de for tiden. Men familie er ikke venner. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Siden du er i Oslo, kan jeg varmt anbefale aktivitetsvenner.no. Bare en enkel profil der og par offentlige innlegg på oppslagstavla, får du sikkert kontakt med noen. Er ikke noe datingside heller så skal mye til for å bli sjekket opp. Det kan man også skrive i profilen hvis man vil. Fungerer bra for å møte noen bare og finne på noe, uten at man er forpliktet til å bli venner eller bestiser. Vet aldri da, fikk selv noen gode venner fra den sida på den tiden jeg selv bodde i Oslo. Verdt å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå