Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er så ensom og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre

Anbefalte innlegg

De siste ukene har vært veldig tunge. Det har egentlig bare vært et vakuum, hvor jeg ikke har sett forskjell på natt og dag. Jeg har havnet i en personlig krise, og nå skjer det store endringer i livet mitt. Det som er verst for meg akkurat nå er at jeg har innsett at jeg faktisk ikke har noen venner. Det er ingen som tar kontakt med meg lenger. Jeg sier ikke at det ikke er min egen feil, men det er litt sent å tenke på nå. 

Jeg er blitt psykisk syk, og jeg får hjelp til å bli frisk. Men jeg er alene hele tiden. Begynner å få litt panikktendenser i og med at det går mot jul. Er det noen i eller rundt Oslo-området som kunne tenke seg ei ny venninne? Forteller gjerne om meg selv på privat melding.

Samme om du er gutt eller jente. Jeg bare trenger noen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du er i Oslo, kan jeg varmt anbefale aktivitetsvenner.no. Bare en enkel profil der og par offentlige innlegg på oppslagstavla, får du sikkert kontakt med noen. :) Er ikke noe datingside heller så skal mye til for å bli sjekket opp. Det kan man også skrive i profilen hvis man vil. Fungerer bra for å møte noen bare og finne på noe, uten at man er forpliktet til å bli venner eller bestiser. Vet aldri da, fikk selv noen gode venner fra den sida på den tiden jeg selv bodde i Oslo. Verdt å prøve. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...