AnonymDiskusjon Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 jeg ble sammen med en mann for snart to mnd siden, vi har ikke hatt sex så mange ganger enda siden han bor langt unna. vi flørtet en del før vi ble kjærester og det har blitt nevnt at jeg liker det litt hardhent i senga. han har sagt han liker både røft og rolig men så langt har det vært ganske vanilla. jeg ender som oftest med kontrollen og det er greit men jeg ønsker å få litt mer futt i sakene, hvertfall litt spanking, binding, litt mer hardhent. egentlig gjøre hva han vil med meg. er det mulig at det ikke ligger så mye i hans natur? eventuelt at han vil ha mer sex først? noen som har tips eller forslag? Anonymous poster hash: 90e31...e80 Lenke til kommentar
t_o_m_m_y Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) du må få han til å ville spanke og være hardhendt med deg,og da mener jeg å sette opp en fantasi kontekst der han kan spille en rolle som "strafferen" som skal straffe sin "skyldige".(for lekens del og ikke for skadens del).få han i rollen og han vil spille rollen,skap scenariet og han vil ha et innhold å spille rollen i.kleint vis han kun skal daske deg på rompa helt sånn uten videre.det hjelper først å si hva du vil ha,slik KLM123 sa ovenfor,men det viktig at du også tillegger han en rolle i din fantasi som en dominant alfahann som skal "straffe" deg for et eller annet,der du vekker opp mannen sin dominante natur til å ta kontroll,der det seksuelle begjær går over til å bli kåt dominerende besittelses behov. Endret 8. desember 2016 av t_o_m_m_y Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Det spørst kas erfaring han har fra før av og kva han legger i begrep "røff". Jeg kom borti ein liknane situasjon, da ei jente ønsket det "røff", men vi hadde ulike definisjoner av det. Til slutt sa hun, at jeg må voldta hun (hun ble frivillig med hjem, var edru og naken i senga mi, så ikke noe real-rape, just sayin). Vi snakket litt. Hun forklarte kva hun likte osv. Mye av det same du nevner.Anyway. Likte jeg det? Meh. Ikke helt min greie. Men jeg likte å gjøre det med hun (det jeg ville), veldig røff. Hun var meget fornøyd. Så ja.. Kanskje det er ikke i hans natur? Kanskje dere er ikke på same bølge? Kan hende han er villig å gjøre det, kanskje ikke. Snakk, det hjelper! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 Min erfaring tilsier at menn som ikke liker det røft/er dominante av natur, heller ikke greier og late som om de er det. Desverre. Anonymous poster hash: ab44b...acb 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 Personlig så har jeg ofte hatt helt latterlig røff sex med fuckbuddies og jenter jeg generelt ikke bryr meg om, spanking, kveling, playrape osv.... men med kjærester så blir det liksom annerledes.... vet ikke hvorfor... da er det vanskeligere å hente frem de værste sidene.... man vil jo ikke kalle kjæresten sin en hore, kvele henne klaske henne i ansiktet og sånt.... og etterpå "love juuu"...... i alle fall synes jeg det er utfordrende å omstille seg slik... vet ikke hvorfor, og det irriterer meg ganske mye. Anonymous poster hash: 35b05...8f9 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Ikke hint. Si rett ut 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Personlig så har jeg ofte hatt helt latterlig røff sex med fuckbuddies og jenter jeg generelt ikke bryr meg om, spanking, kveling, playrape osv.... men med kjærester så blir det liksom annerledes.... vet ikke hvorfor... da er det vanskeligere å hente frem de værste sidene.... man vil jo ikke kalle kjæresten sin en hore, kvele henne klaske henne i ansiktet og sånt.... og etterpå "love juuu"...... i alle fall synes jeg det er utfordrende å omstille seg slik... vet ikke hvorfor, og det irriterer meg ganske mye. Anonymous poster hash: 35b05...8f9 Helt sant. Jeg vil råde ts til å snakke åpent sammeb med typen. Forklare hva hun ønsker og ha forståelse for at det kan ta litt tid å bli trygg nok på jenta til at man blir komfortabel med å gå inn i en mental rolle der man ser på jenta som noen du bruker og totalt dominerer . Etterhvert lærer de fleste av oss at jenter stort sett ønsker en mann som tar kontrollen men avhengig av ts sin definisjon av "røff" kan det kreve litt ekstra tilvenning pga det kan føles veldig "feil" å behandle noen du er glad i på et sånt vis. Selv er jeg sammen med ei som tenner på voldtektsfantasier så vi leker veldig hardhendt til tider. Det tok litt tid for meg å bli komfortabel med å bruke så mye makt osv. 2 måneder er ikke mye tid for å bli godt kjent med hverandres seksualitet. Snakk sammen om alt. Ingenting bør være flaut eller tabu. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 takk så mye for svar jeg tenkte å oppdatere her. Zim hadde ganske rett, det viste seg at han ville bli tryggere på hvor grensene mine går og ikke bare dælje løs med en gang. det syntes jeg egentlig var en veldig søt tanke, det at han vil ta hensyn. han har sluppet seg mer løs den siste tiden, det digger jeg. også har vi kjøpt litt diverse leker vi skal prøve ut. så da blir det liv i heimen! Anonymous poster hash: 90e31...e80 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Bra at det er blitt en bedring/løsning! Kommunikasjon er alfa og omega, prat om grenser, lyster/fantasier og hva man blir kåt av. Gjelder begge veier selvsagt. Veldig bra av han at han ønsker å lære mer om deg, om hva du tenner på, hvor grensene dine er. Tyder på at han respekterer deg og er ett godt menneske. Ikke mins, husk å avtale kodeord for å "bremse" ned eller pause og det å stoppe. SMil Norge/Oslo BDSM og det mest av miljøet bruker Rosa og Rødt. Da rosa er pause, finn ut hva som er galt, juster deretter og så fortsett. Mens Rødt er full stopp og avbryt leken, husk å prate sammen. Rødt kan faktisk også brukes til å angi en handling redskap, f.eks at spanskrør er rødt, mens andre redskaper for spanking er kjør på. 1 Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Kanskje du kan sette på en forklarende film du kan se ilag med han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg