AnonymDiskusjon Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Finnes det en medisin som hjelper mot restless legs? Eller er det noe man selv kan gjøre? Anonymous poster hash: 95749...bd5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Angstdempende hjelper meg. Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Angstdempende hjelper meg. Har du et eksempel på preparat? Lenke til kommentar
darket Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Kan jo være lurt å ta en blodprøve, sjekk om du har mangler ? Legen er jo der for å hjelpe Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Angstdempende hjelper meg. Har du et eksempel på preparat? Ta den praten med legen. Har ikke lyst til å anbefale noe spesifikt, i tilfelle legen din har andre forslag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Magnesium-tabletter hjelper. Det får du på apoteket uten legetime. Endret 8. desember 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Mye som kan hjelpe Som nevnt ovenfor så hjelper det å ta Magnesium, for meg på kvelden før jeg legger meg, får det på noen butikker også Alkohol er ofte en årsak og bør kuttes ut Blodprøve for å se om du har jernmangel Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Føler du deg frisk for øvrig? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Noen skriver at det hjelper med en ulltrå rundt ankelen. ( ikke tull ) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 Føler du deg frisk for øvrig?Ja, det vil jeg si. Anonymous poster hash: 95749...bd5 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Da ville jeg ha gjort som foreslått her over, prøve magnesium. Også passe på at du får i deg tilstrekkelig med Natrium/Kalium og jern. Hvis ikke dette hjelper sammen med å kutte ut kaffe noen timer før leggetid, bør du oppsøke legen. Restless legs kan komme av flere ulike årsaker som krever nærmere diagnostisering: http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/hjerne-nervesystem/rastlose-bein-2454.html?page=1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2016 Hart hørt at noen går på Parkinson medisiner mot dette (mener i alle fall å huske at det var Parkinson). Bare å høre med legen. Anonymous poster hash: f9ef8...4bc Lenke til kommentar
kokkohue Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Conserta gjorde at jeg satt å ristet med beina mindre, men så har jeg adhd da Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Man kan få dopaminerge medikamenter dersom man har restless-leg syndrom. Dette må vurderes av lege, reseptbelagt middel Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Oppdaget nylig Epsom salt.(magnesium sulfat) Kan brukes både innvortes og utvortes. Hjelper mot mye, bl.a. trange blodårer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå