Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor utspekulerte er lisensfolk (NRK)

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste riks kanaler i verden er direkte finansiert ifra skattekassa. Så jo mindre man tjener og betaler i skatt jo mindre spytter men ikke i finansieringen. NRK lisensen svir og provoserer mest fordi man får en plagsom ekstrautgift 2 ganger i året. For dem som har minst og sliter å holde seg flytende er det en byrde man helst skulle kunne valgt vekk. Om man er på 5-6 tusen kr å leve for per mnd. svir det bra.

Løsningen for deg er å kvitte deg med alt som kalles TV-mottakere. Så får heller sosialistene fortsette med denne utpressingen av fattige folk som har lyst å ha TV. TV skulle jo være et fellesgode, så når det blir dyrere og dyrere, så blir det mye mindre "felles" med det som tiden går..

Endret av G
Lenke til kommentar

Eller for eksempel straffelovens § 267 om krenkelse av privatlivets fred.

Hva er dine kilder?

Den har blitt omgått ved tilkjennelse av skjulte tvangsmidler.

Jeg tror ikke du er oppdatert, så jeg ser ikke på det som min oppgave å detalj-opplyse.

Lenke til kommentar

Eller for eksempel straffelovens § 267 om krenkelse av privatlivets fred.

Hva er dine kilder?

Den har blitt omgått ved tilkjennelse av skjulte tvangsmidler.

Jeg tror ikke du er oppdatert, så jeg ser ikke på det som min oppgave å detalj-opplyse.

Jeg registrerer at du ikke har noen kilder å vise til.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt TV i over ti år nå uten å ha betalt en krone til NRK. Jeg kjøpte TVen ny men det ble aldri sendt inn noen melding til NRK. Jeg har forøvrig bare Netflix og NRK via HDMI kabel fra PCen, uten at det har noe å si, for tradisjonell TV-mottaker har jeg allikevel, uplombert. Jeg har også aldri hatt en lisens-kontrollør fra NRK snokende rundt ved hjemmet mitt. En kamerat av meg som bor et par km unna fikk derimot en telefon fra NRK mens han var nede i naustet. Da stod det en lisenskontrollør ved huset hans og sa han så at han hadde en TV der. Da hadde lisensøren klatret over gjerdet eller porten, gått rundt huset, funnet seg en stige og klatret opp bare for å se inn i stua. Makan til frekkhet.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

Ett innlegg og noen følgesvar er fjernet fra tråden. 

Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering kan sendes til meg via Personlig melding(PM).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...