Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

kobler inn tp kabel fra router å pc fryser totalt

Anbefalte innlegg

fikk ett eller annet form for virus :angry: å så kjørte jeg en online virus scan.. etter det så sluttet 80% av alle *.exe filer å funke... å plutselig frøys pcen totalt ved en reboot .. akkuratt i det win lasta inn ting..

jeg trakk ut tpen å prøvde på nytt.. å d funka... men den fryser etter 3-4 sek når jeg kobler den inn igjen

kan det være sub7 eller lingnende? eller?

får jo ikke tilgang til internett så jeg kan ikke sjekke.. er det ikke en måte å skru av alt som lastes inn i begynelsen?

:cry: savner pcen min

Endret av jossa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk ett eller annet form for virus :angry: å så kjørte jeg en online virus scan.. etter det så sluttet 80% av alle *.exe filer å funke... å plutselig frøys pcen totalt ved en reboot .. akkuratt i det win lasta inn ting..

jeg trakk ut tpen å prøvde på nytt.. å d funka... men den fryser etter 3-4 sek når jeg kobler den inn igjen

kan det være sub7 eller lingnende? eller?

får jo ikke tilgang til internett så jeg kan ikke sjekke.. er det ikke en måte å skru av alt som lastes inn i begynelsen?

:cry: savner pcen min

skøy sak. Har vært borti noe lignende på en comaq når jeg reiv ut tp'm, så kom blådskjermene på rekke og rad. :) Men det var nok av helt andre grunner.

Last ned Adaware og de bootbare scanningsdiskettene til NVC (www.norman.no) (lite trolig at du får gjort det på din egen pc ;) ) og se hva de finner.

Lenke til kommentar
får ikke gjor noe på min pc (ad-aware) da exe filene er ødelagte

akurat..

men de bootbare NVC diskettene får du jo brukt. Da kan du kanskje få et innblikk i hvilket virus som evt. har forårsaket dette.

spørs om du må til med en "helrunde" :ermm:

hørte om anti-exe en gang i tiden... vet ikke om det var fakta, og om det er aktivt i dag...

Lenke til kommentar

altså, du bytta kabel og da fungerte ALT ok i flere timer?

bruker du runde kabler? Har hørt at disse kan være litt "lure" noen ganger. Prøv med en annen kabel igjen da? Kanskje det er noe galt med IDE kontrolleren din?

Har du Raid kontroller kan du jo prøve å sette disken på den (uten å sette disken i raid såklart)

Lenke til kommentar

nei ikke IDE kablene.. men tp kabelen ...

men dær sa du noe.. det kan være feil IDE kabel som gjør at cdromen min ikke funker..

har jeg faktisk ikke tengt på..

jeg har ikke raidkort..

:wallbash: *kaster pc å internett ... kjøper seg gameby av den gamle gode sorten der det var nokk med et slag så funka alt*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...