Paulex Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Jeg har en orginal need for speed underground. Når man kjøper en orginal regner man med at det vil funke. Når jeg skulle starte spillet begynner det med en sort skjerm. Deretter går den helt ut av det. Det kommer heller ingen feilmelding. Og alt er normalt igjen. Men hvorfor funker det ikke? Følgende har jeg prøvd: * Nye drivere til komponentene. * Reinstallert * Sette comp. på US. * Starte spillet 100 ganger. * Jeg har " tatt av " alt av klokking. (så den er ikke for varm) * Installert ny patch. * Scannet for virus. Hva kan det være for noe? Endret 29. november 2003 av Paulex Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 skift til engelsk (Australia ) i region innstillinger. Så blir alt bedre. Vel ikke helt for meg. Bufrikketyhu. Møkka spill. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Vel det funket dårlig! Noen andre forslag? Lenke til kommentar
[space] Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er litt festlig å se hvor mange som ikke gidder bla et par linjer i forumet før de spør. Er sikkert 20 tråder som omhandler denne saken Skjerpings! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 skift til engelsk (Australia ) i region innstillinger. Så blir alt bedre. Vel ikke helt for meg. Bufrikketyhu. Møkka spill. Jeg trodde det var English (United States) jeg bruker den å det funker veldig bra. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 ' date='30/11/2003 : 02:35'] Er litt festlig å se hvor mange som ikke gidder bla et par linjer i forumet før de spør. Er sikkert 20 tråder som omhandler denne saken Skjerpings! Det eringen makene poster som denne. Det er need for speed poster da. Les ordentlig selv før du klager! Hat prøvd US også. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har du fått svensk utgave? I såfall setter du region til sverige. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 ,30/11/2003 : 02:35] Er litt festlig å se hvor mange som ikke gidder bla et par linjer i forumet før de spør. Er sikkert 20 tråder som omhandler denne saken Skjerpings! Det eringen makene poster som denne. Det er need for speed poster da. Les ordentlig selv før du klager! Hat prøvd US også. 1. Du poster i feil kategori. Dette hører til under "hjelp" 2. I "hjelp"-kategorien er det tette tråder om akkurat dette. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg