raakken Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Hei Jeg ønsker å kjøpe meg en sekk som skal brukes på jobb. Den må ha plass til en laptop med kabler, to matbokser, en drikkeflaske og en termos. I tillegg må den ha plass til to-fem bøker og ca 20-50 kladdebøker. Er lærer og trenger en rimelig stor sekk som dere skjønner. Er ikke alltid alt dette er med, men ønsker muligheten, slikbat jeg kan ta med meg rettingen hjem osv. Ønsker at den skal være så billig som mulig, og er ikke så interessert i hvordan den ser ut, kan også være skulderveske om det er billigere/fyller flere krav. På forhånd takk Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Hva med sekkene som blir utdelt på vgs? Den er fra targus og fungerer veldig bra for meg. Jeg går selv på media og må drasse på kamera, laptop, bøker osv, og har aldri hatt problem med plassen. Tror den selges på komplett.no under pc sekker/tilbehør eller noe sånt. Vet ikke hva den koster, men siden vi får den gratis på skolen kan den vel ikke være alt for dyr Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Har ikke noen spesielle sekker å anbefale, men kjøp sekk som er stor nok slik at glidlåsen ikke står i press mot laptop. Da ryker de fort. Vi har slike på jobb og de ryker i ett sett. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2016 Takk for raske svar:) Salvesen: har opplevd det selv ja, derfor jeg prøver å finne noe som funker:) Lina Mathilde:takk, husker du hva den het for noe mer, evt størrelse? Skal sjekke Lenke til kommentar
raakken Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2016 Klm123: he he ja kanskje det. Ja er endel, og som sagt er det ikke hver dag, men ønsker å slippe å drasse rundt med plastpose og sprenkt glidelås:) skal klare å bære det:) Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Lina Mathilde:takk, husker du hva den het for noe mer, evt størrelse? Skal sjekke Den er stor nok til å passe en stor laptop inni den. Det står dessverre ikke noe annet på den enn tragus. Og min sekk er fra 2014, så de nye modellene er sikkert litt annerledes. Håper du finner det du leter etter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Off, det hørtes helt jævlig ut å dra med seg hele tiden!Siden det er så mye og så tungt vil jeg anbefale en ordentlig tursekk, viktig å ha en som er god for ryggen. Eller ett trillealternativ som andre her har kommet med. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg ville kjøpt meg en god ryggsekk som hadde dekket daglig behov; PC, matpakke, termos og fagbøker osv., og med vilje kjøpt en som hadde passet perfekt til dette. For de 20-50 kladdebøkene hadde jeg kjøpt en egen bag/veske til å ha dem i, de dagene du trenger det. En tote-bag er nok helt prima, f.eks. noe lignende denne fra Filson (som mulig er priset litt høyt). Fås med og uten glidelås. Vet at Fjellräven også har noen lignende, som muligens er mer sympatisk priset. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg har en eldre briefcase fra Filson, meget fornøyd med den. Bor OP i Oslo så kan du gå innom Flykicks i Troggata, han har noe Filson der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå