Mr. President™ Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Håper det kommer flere mål. Tenkte å sette 0-2 i tippetråden, men så glemte jeg det. Faen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Har mistet all troen på mourinho. At han fortsatt ikke har vraket fellaini fra klubben sier egentlig alt. Hahaha, jaja! Syns det var et bra bytte, like greit å bruke spillerne som ikke skal spille så mye i PL. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Har mistet all troen på mourinho. At han fortsatt ikke har vraket fellaini fra klubben sier egentlig alt. Vel, dersom han skal selges, er det vel en fordel å vise fram en litt bedre side av han enn det han viste mot Everton Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Faen da. Nå blir Bailly ute i 2-3 kamper! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Håper det kommer flere mål. Tenkte å sette 0-2 i tippetråden, men så glemte jeg det. Faen FAAAAAACKK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Håper det kommer flere mål. Tenkte å sette 0-2 i tippetråden, men så glemte jeg det. Faen I didn't Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 I know, gjør saken enda verre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå