Gavekort Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) http://www.bbc.com/future/story/20161207-the-first-pirate-politician-in-power Ser visst ut som åpenhet og personvern er radikal venstrefløy nå. Endret 8. desember 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Tipper det er det fortsatte gratis offentlige helsevesenet som anses som "radikal venstrefløy" Ellers kan man håpe på eliminasjon av copyrightlover, direkte (via internett) demokrati og trolig intet mer. Endret 8. desember 2016 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Er det et anarkistisk parti? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Nei. Det er ett single-issue parti som er imot copyright, men dog med visse liberale tendenser. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2016 Det er bredere enn som så. Som nevnt i artikkel så jobber de både for reform av kopieringsrettigheter, mer åpenhet i regjeringen og sterkere personvern. De er ikke et single-issue parti, men de kan godt betraktes som et protestparti. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Det er bredere enn som så. Som nevnt i artikkel så jobber de både for reform av kopieringsrettigheter, mer åpenhet i regjeringen og sterkere personvern. De er ikke et single-issue parti, men de kan godt betraktes som et protestparti. Utvilsomt ett protestparti. Når jeg sier single issue så prøver jeg å påpeke at fellesnevneren mellom de diverse privatpartiene er en forkastelse av copyright, det innebærer ikke at de ikke har noe som helst syn på andre ting men det er spredning innen disse andre tingene. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Piratpartiet hadde ikke valgkort engang her i fjor. Så jeg stemte blankt. Endret 17. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Sir Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg ga blanke i å stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå