Vice Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 høres ut som brukerfeil eller feilopsett eller firmware mismatch.. sjekket at alle er på 1.23.6.10.1273 ? de skal nå auto update, så lenge de har en kablet tilgang. er du i tvil, la den stå tilkoblet med kabel i 5-10 minutt og se om den begynner å blinke på det hvite powerlyset, da kjører den FW update. (jeg må gjøre det med de jeg har liggende , før jeg mesher de inn. spesielt single packene blir levert med sinsykt gammel firmware, som ikke klarer å meshe inn i nyere med 1.23 firmware. ) Og hva sier AirTies appen ? Brukerfeil er selvsagt første mulighet. Det var derfor jeg kastet bort flere timer på å paire og prøve forskjellige kombinasjoner. Leste at det hadde kommet ny firmware for et par måneder siden, men orket rett og slett ikke å dra fram dritten igjen. Men har det som mål å prøve igjen med oppdatering... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 høres ut som brukerfeil eller feilopsett eller firmware mismatch.. sjekket at alle er på 1.23.6.10.1273 ? de skal nå auto update, så lenge de har en kablet tilgang. er du i tvil, la den stå tilkoblet med kabel i 5-10 minutt og se om den begynner å blinke på det hvite powerlyset, da kjører den FW update. (jeg må gjøre det med de jeg har liggende , før jeg mesher de inn. spesielt single packene blir levert med sinsykt gammel firmware, som ikke klarer å meshe inn i nyere med 1.23 firmware. ) Og hva sier AirTies appen ? Brukerfeil er selvsagt første mulighet. Det var derfor jeg kastet bort flere timer på å paire og prøve forskjellige kombinasjoner. Leste at det hadde kommet ny firmware for et par måneder siden, men orket rett og slett ikke å dra fram dritten igjen. Men har det som mål å prøve igjen med oppdatering... Du kan jo selge de til meg Send en PM om det skulle være aktuelt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Du kan jo selge de til meg Send en PM om det skulle være aktuelt. Takk for tilbudet Men de hører med til leiligheten ifølge Altibox. Så får vel høre på dem da. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Er dette en god løsning for 260 kvadrat (trehus, tek10, 2 etasjer) og vil enheter tilkoblet dette switche sømløst til den boksen med best dekning ("roaming")? Har ikke lest alt så beklager hvis det er besvart. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå