Desi Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nå sliter jeg veldig! Kan noen hjelpe meg? Jeg har akkurat kjøpt kjøpt en ny pc, men fant kanskje ut litt forseint at det ikke var det lureste valget. Men uansett, kan dere prøve å forklare meg hva som er gærnt? Jeg har: XP2800+ Barton Asus A7N8X Deluxe Maxtor 120GB S-ATA TwinMos Twister 2 * 256mb i dual Raedon 9600 pro Nå har jeg bygd opp pc'n for n'te gang, og jeg begynner å bli mektig irritert. Hver gang klikker windows (vanligvis når jeg laster ned fra winows update) og det kommer opp en blå skjerm hvor det kommer det kommer en feil melding og sier blant annet at windows kunne ikke starte pga det kan være noe som kan skade systemet. Så har pc'n problemer med å virke, og jeg må formatere og installere windows på nytt! Er dette HARDWARE eller SOFTWARE feil? Hva bør jeg gjøre? Trenger svar fort! Lenke til kommentar
Desi Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 (endret) tror cpu tempraturen ligger på rundt 60-65 grader, har det noe å si? ingen som kan hjelpe meg? jeg er litt desperat nå! Endret 29. november 2003 av Desi Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Trenger mer info.. hva står det på feilmeldingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå