xClaymanx Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Men problemet kom etter at du satte inn 16GiB mere minne, ikke mange som har det i dag, enda. Selv har jeg 8GiB på 10 maskiner. Ta deg en tur inn på asus.com og se/les på forumet. Kanskje de kan hjelpe deg bedre en jeg/vi kan her inne. Som sakt, kjenner du noen med 32 GiB minne i en maskin, jeg gjør ikke. Kommer jo helt an på bruksområdet. For gaming er 8gb stort sett nok, men holder du på med litt mer avanserte ting kan 16gb være fint å ha. Hadde 16gb i systemet mitt fra 2010/2011 og synes det er rart at det ikke er standarden enda. Kjører idag 32GB og ser meg absolutt ikke tilbake. Må ikke være så bastant Kjetil Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Hehe, jeg er vel ikke så bastant. Hadde jeg vist det jeg vet nå hadde jeg valgt 4GiB minne i 2012. Men ram er billig nå, så hvorfor ikke 8 eller 16. I 96 var ram sinnssykt dyrt, hehe. Har samme minne som du har i min 5960x, bare jeg har 4x2 GiB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå