mohansno Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Oppdaget idag at alle SMSene på mobilen min ufrivillig er blitt slettet. Det var snakk om flere tusen. Vet jeg ikke har vært borti noe selv. Mobilen er en HTC One M9. Siste Android-versjon. Noen som vet hvordan man kan finne SMSene i systemet? Lenke til kommentar
Mobbay Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Her er min anbefaling Samsung Data Recovery, som har vært allment anerkjent som den mest effektive program for å gjenopprette tapte android data. Ved å kjøre det, er du i stand til å forhåndsvise hver eneste detalj av tapte filer. Endret 27. februar 2017 av Mobbay Lenke til kommentar
wsemzink Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Har du backup av telefonen? Lenke til kommentar
ferley Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 (endret) Hvis du har mistet data fra din Android-telefon,Først, sjekk ut backup, hvis du har synkronisert dine data til Gmail-kontoen din, eller lagret på PCen.Da bør du aldri legge til mer data til telefonen etter at tap av data, de kan ta opp mer plass, er de tapte dataene overskrevet .Siste ting, prøv android recovery metoder, eller profesjonelle data utvinning programmer til gjenopprette slettede tekster. Endret 21. mars 2017 av ferley Lenke til kommentar
parksprs Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 @Mobbay, Jeg installerte appen, men det skannte ikke mine slettede meldinger. Hva er galt her inne? Lenke til kommentar
wsemzink Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Her er min anbefaling Samsung Data Recovery, som har vært allment anerkjent som den mest effektive program for å gjenopprette tapte android data. Ved å kjøre det, er du i stand til å forhåndsvise hver eneste detalj av tapte filer. Takk, det er veldig nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå