swanky Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Hei, først må jeg unnskylde at topic er grenseløst dårlig, men jeg slet litt med å presse det inn på en liten linje... Det jeg er på jakt etter er fremgangsmåte for å legge til en figur/logo/symbol i url - sånn som her MacNN Dersom noen kan gi meg et navn på effekten så kan jeg Google meg fram til resten, men akkurat nå vet jeg ingenting! På forhånd takk! swanky Endret 29. november 2003 av swanky Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 <link rel="shortcut icon" href="dinside/favicon.ico"> <link rel="icon" href="dinside/favicon.gif" type="image/gif"> Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Lovepucca var iaffal teh popuphelvete!! OMG! There you go! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Takk! Sorry ang. Lovepucca - jeg bruker Firebird, så jeg får ikke pop-ups! Prøvde linken i IE - 4 pop-ups? Har fjernet linken nå. Beklager... swanky Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 steike linken var jo rene marerittet. fullt av popuper. men før du legge inn et nytt innlegg må du søke i forumet om det har vært noen linkende innlegg før, og ja det har det vært, men siden du ikke visste hva det heter er det gjerne ikke så lett. men her er noen tidligere tråder med samme emne, HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå