Redaksjonen. Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Trenger ikke stenge på Kjeller likevel.I oktober kom nyheten om at atomreaktoren måtte stenge. Så strømmet oppdragene inn Lenke til kommentar
Trond Endrestøl Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Kake uten noe som helst radioaktivitet? Lenke til kommentar
Øyvind Lie Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Kake uten noe som helst radioaktivitet? Uten noe mer radioaktivitet enn i kaker flest . Ser selvsagt at det ikke er 100 prosent presist. Men neppe så upresist at folk misforstår. Men jeg skal vurdere å endre formuleringen, siden jeg jobber i TEKNISK Ukeblad. Mvh Øyvind Lie 2 Lenke til kommentar
Schnitzel123 Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Kake uten noe som helst radioaktivitet? Uten noe mer radioaktivitet enn i kaker flest . Ser selvsagt at det ikke er 100 prosent presist. Men neppe så upresist at folk misforstår. Men jeg skal vurdere å endre formuleringen, siden jeg jobber i TEKNISK Ukeblad. Mvh Øyvind Lie Ikke GulKake Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Hvis man skal lage en radioaktiv kake, så er det bare å ha masse banan i den. Banan inneholder jo kalium, hvorav en liten del av dette er isotopen kalium-40. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå