Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg blitt klin kokos?

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå må jeg bare høre, fordi jeg klarer ikke selv å sortere tankene mine og finne ut hva i alle dager dette dreier seg om.

Jeg har det på alle mulige måter veldig bra, jeg mangler ingenting i livet. Alt har vært helt perfekt, til nå.

Uten å gå i detalj, så har jeg kommet i kontakt med et menneske i en eksamensituasjon (der jeg var den som tok eksamen)- som jeg aldri har møtt før og sannsynligvis ikke vil se igjen, annet enn om jeg skulle møte han tilfeldigvis på butikken.

Ingenting spesielt over situasjonen og ingen spesiell form for kommunikasjon mellom oss.

Neste dag våkner jeg og er nærmest hodestups forelsket i mannen og nesten helt besatt.

Jeg kan ikke sette fingeren på hvorfor, og jeg er virkelig ikke typen til å forelske meg.

Som sagt, jeg har det bra og mangler ingenting.

Så hva F er det som foregår? Er jeg bare blitt klin kokos? Hva gjør man med dette?

Hadde jeg bare visst selv hva det er som "foregår" så..

Anonymous poster hash: fbf0e...f40

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe,

Jeg mente det altså, når jeg sa at jeg har det jeg trenger, inkludert det hjernen mln forteller meg at jeg trenger.

Men ja, hadde det nå vært noe spesielt rundt det hele og rundt personen så skulle jeg fortstått det.

Ja, her er det mer eller mindre skyfri himmel- så hvorfor dette ekstreme behovet melder seg kan jeg ikke forstå.

Lenke til kommentar

Hei,

Nå må jeg bare høre, fordi jeg klarer ikke selv å sortere tankene mine og finne ut hva i alle dager dette dreier seg om.

Jeg har det på alle mulige måter veldig bra, jeg mangler ingenting i livet. Alt har vært helt perfekt, til nå.

Uten å gå i detalj, så har jeg kommet i kontakt med et menneske i en eksamensituasjon (der jeg var den som tok eksamen)- som jeg aldri har møtt før og sannsynligvis ikke vil se igjen, annet enn om jeg skulle møte han tilfeldigvis på butikken.

Ingenting spesielt over situasjonen og ingen spesiell form for kommunikasjon mellom oss.

Neste dag våkner jeg og er nærmest hodestups forelsket i mannen og nesten helt besatt.

Jeg kan ikke sette fingeren på hvorfor, og jeg er virkelig ikke typen til å forelske meg.

Som sagt, jeg har det bra og mangler ingenting.

Så hva F er det som foregår? Er jeg bare blitt klin kokos? Hva gjør man med dette?

Hadde jeg bare visst selv hva det er som "foregår" så..

Bare å ta kontakt det (ignorer grinebiterne i tråden). Forelskelse er en vanlig og flott menneskelig følelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...