AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Hei, Nå må jeg bare høre, fordi jeg klarer ikke selv å sortere tankene mine og finne ut hva i alle dager dette dreier seg om. Jeg har det på alle mulige måter veldig bra, jeg mangler ingenting i livet. Alt har vært helt perfekt, til nå. Uten å gå i detalj, så har jeg kommet i kontakt med et menneske i en eksamensituasjon (der jeg var den som tok eksamen)- som jeg aldri har møtt før og sannsynligvis ikke vil se igjen, annet enn om jeg skulle møte han tilfeldigvis på butikken. Ingenting spesielt over situasjonen og ingen spesiell form for kommunikasjon mellom oss. Neste dag våkner jeg og er nærmest hodestups forelsket i mannen og nesten helt besatt. Jeg kan ikke sette fingeren på hvorfor, og jeg er virkelig ikke typen til å forelske meg. Som sagt, jeg har det bra og mangler ingenting. Så hva F er det som foregår? Er jeg bare blitt klin kokos? Hva gjør man med dette? Hadde jeg bare visst selv hva det er som "foregår" så.. Anonymous poster hash: fbf0e...f40 Anonymous poster hash: fbf0e...f40 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Du hadde eksamen. Det "vakuumet" etterpå kan gjøre underlige ting. Du ble betatt. Deilig, ikke sant? Nyt det og møt morgendagen en erfaring rikere ? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Kort og godt, evolusjonen bestemte seg for å bite deg i rompa. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Med andre ord, klin kokos! Visst er man litt i psykisk ubalanse rett etter eksamen, men hvis det er dette jeg skal gå i møte fremover.. Resultatene var mer enn gode nok, så det skulle egentlig vært stormende jubel og hurra her.. Anonymous poster hash: fbf0e...f40 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Hvis en forelskelse er din største bekymring så har du sol og skyfri himmel. 1 Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) "hei, mener ikke å være skremmende frempå her. men. har du lyst til å ta en kaffe eller noe med meg en dag? jeg heter XXX forresten...hihi" giftemål, barn, grow old together. hav fun. Endret 8. desember 2016 av guest_anon 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Du er normal. Det er ingen som ikke kan forelske seg. Det er grunnleggende kjemi i hjernen for å hjelpe oss å formere oss. 1 Lenke til kommentar
Timber! Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Du er normal. Det er ingen som ikke kan forelske seg. Det er grunnleggende kjemi i hjernen for å hjelpe oss å formere oss. Denne. TS, hjernen din forteller deg at du vil ha pikk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2016 Hehe, Jeg mente det altså, når jeg sa at jeg har det jeg trenger, inkludert det hjernen mln forteller meg at jeg trenger. Men ja, hadde det nå vært noe spesielt rundt det hele og rundt personen så skulle jeg fortstått det. Ja, her er det mer eller mindre skyfri himmel- så hvorfor dette ekstreme behovet melder seg kan jeg ikke forstå. Anonymous poster hash: fbf0e...f40 Anonymous poster hash: fbf0e...f40 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Dette foregår: Nå som du vet, kom deg videre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Hei, Nå må jeg bare høre, fordi jeg klarer ikke selv å sortere tankene mine og finne ut hva i alle dager dette dreier seg om. Jeg har det på alle mulige måter veldig bra, jeg mangler ingenting i livet. Alt har vært helt perfekt, til nå. Uten å gå i detalj, så har jeg kommet i kontakt med et menneske i en eksamensituasjon (der jeg var den som tok eksamen)- som jeg aldri har møtt før og sannsynligvis ikke vil se igjen, annet enn om jeg skulle møte han tilfeldigvis på butikken. Ingenting spesielt over situasjonen og ingen spesiell form for kommunikasjon mellom oss. Neste dag våkner jeg og er nærmest hodestups forelsket i mannen og nesten helt besatt. Jeg kan ikke sette fingeren på hvorfor, og jeg er virkelig ikke typen til å forelske meg. Som sagt, jeg har det bra og mangler ingenting. Så hva F er det som foregår? Er jeg bare blitt klin kokos? Hva gjør man med dette? Hadde jeg bare visst selv hva det er som "foregår" så.. Anonymous poster hash: fbf0e...f40 Anonymous poster hash: fbf0e...f40 Bare å ta kontakt det (ignorer grinebiterne i tråden). Forelskelse er en vanlig og flott menneskelig følelse. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Så finn fyren da. Be han ut på en kafe og se om han prater like bra som han (ubevisst) lukter. Og gjør han det, fei over han! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2016 Skulle jeg gjerne ha gjort, om det var litt normale omstendigheter. Han sitter vel i en posisjon som gjør det ubehagelig, han er også etter all sannsynlighet gift. Jeg vil jo ikke være "frekk" selv om hjernen min er ute på en snurr. Anonymous poster hash: fbf0e...f40 Anonymous poster hash: fbf0e...f40 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Dropp og glem. Sorry for å være en nay-sayer, men dette bærer ikke noe godt av sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå