Roar F. Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Ettermiddagsro Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Du hadde nok ikke det mest optimale fotolyset. Bildet er litt mørkt og dystert på en måte. Utsnittet er fint, men personlig hadde jeg kanskje klonet bort busken som er halvveis inn på venstrekanten rett oppafor elvekanten. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2016 Lyset var det ikke noe feil med. Dette er egentlig også en test av en teori jeg har, om at gode kveldsbilder tas på tidlig ettermiddag, og gode ettermiddagsbilder tas på høylys dag. Dette bildet har jeg mørknet og fargekorrigert i etterbehandlingen :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Funker egentlig helt ålreit for meg selv om jeg nok ville lysnet det noe og kanskje forsøkt bortkloning av fragmentet av gran som stikker inn fra venstre kant. Men så er jeg da også ansett for å værra en pirkepinne. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 God jul Roar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg