ilpostino Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Ganske irriterende da Assasins Creed III gis bort der i dag. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Hva er feil med det ? Det er jo et "Gammelt spill"... Syntes flere burde gjøre slik. EDIT: Trudde du var irritert på at de ga bort spillet, xD Jeg slet med og komme inn, tok 10-15 minutter før jeg fikk kobla til, er nok mye trafikk der ! Endret 7. desember 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Nå som jeg har fått ut fingeren med å kjøpe et anstendig skjermkort vil jeg teste ut den spillserien. Spilt en del Thief og mistenker dette kan være noe i den samme gaten. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Nå som jeg har fått ut fingeren med å kjøpe et anstendig skjermkort vil jeg teste ut den spillserien. Spilt en del Thief og mistenker dette kan være noe i den samme gaten. assassins creed 3 og assassins creed black flag er de 2 beste assassins creed spillene, Har ikke spilt Theif selv men uansett så trur jeg du vil like dette spillet veldig godt om du liker nettop assassins assassins creed 3 er vell på top 10 All time lista mi over spill. ( Har aldri prøvd Multiplayer i assassins creed spill, Bare litt Co-op i en av dem ) Endret 7. desember 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg prøvde en del timer men kom endelig inn. Whop whop. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Lykke til, Kos deg med Assassians creed, Ugh, har så lyst til og slette minnet mitt om det spillet og spille på nytt XD Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Har dette spillet til Xbox 360, men var for lat til å ta av plastikken utenpå coveret. Mulig jeg gidder spille det nå som jeg bare kan laste det ned. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Har dette spillet til Xbox 360, men var for lat til å ta av plastikken utenpå coveret. Mulig jeg gidder spille det nå som jeg bare kan laste det ned. Der vant du Latskapprisen 2016 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Har dette spillet til Xbox 360, men var for lat til å ta av plastikken utenpå coveret. Mulig jeg gidder spille det nå som jeg bare kan laste det ned. Eller så kan du jo se en Lets play på Youtube, så slipper du å spille spillet selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå