Lina Mathilde ♥ Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Hei, her kommer et ekstremt dumt spørsmål, men hvordan kjører man egentlig toget i battlefield 1? Når jeg setter meg inn, står det "accelerate with L" (ps4), men det funker jo ikke! Og noen ganger når jeg prøver å trykke på alt samtidig så kjører det noen få meter, men så stopper det igjen. "L" er den venstre spaken vel? Jeg har prøvd å skyve den i alle retninger og trykket på den men nope. Gjør jeg noe feil eller er det en bug? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Det skal bare være å skyve stikka fremover/bakover avhengig av hvilken retning du skal. Det tar jo litt "tid" før toget starter å akselerere, det kan jo være det? Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Det skal bare være å skyve stikka fremover/bakover avhengig av hvilken retning du skal. Det tar jo litt "tid" før toget starter å akselerere, det kan jo være det? Takk for raskt svar. Ja det kan kanskje stemme at jeg blir litt utålmodig. Skal prøve å holde den litt lenger neste gang jeg kommer til togbanen. Har det noe å si hvilken retning man kikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå