N|troXx Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Hei, noen som kanskje kan mer om UPS enn meg. har kjøpt en 9130i3000t-xl, og etter en storm i helgen så står den nå å rebooter/klikker og piper konstant samt skjermen viser bare fargeklatter. Noen som vet hvordan man feilsøker EATON? UPS er brukt, så jeg har ingen fabrikkgaranti. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Har en 9130 stående. Feilsøking gjør man i all hovedsak i menyen på skjermen. Men om den har tatt støyten så har den i og for seg gjort jobben sin. Siden det er den som skal gå og ikke maskinvaren. Kan være batteripakken også som har fått det. Endret 7. desember 2016 av xClaymanx Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Får ikke til å feilsøke da skjermen bare viser prikker. Merkelig nok så funker annet utstyr, og router har ikke vært frakoblet og den rusler å går som før. Så aner ikke hvorfor akkurat UPS har fått seg en smell. Noen tanker? andre måter å feilsøke på? hente logg via Nettverk? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Den har jo software som kan installeres og kobles til via nettverk, men også støtte for putty etc. Muligens noe logger kan hentes ut derifra. Ville kontaktet leverandør support og hørt om de har noen tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå