Unusual Autistic Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Den begynte med dette her for ca 1 måned siden. Den har blitt factory resettet og wipet og sånt men den klikker til tider helt, og skjermen i standby blir aktivert av seg selv og osv. Jeg er nødt til å kjøpe huawei p9 lite i morgen, fordi min note 4 er ikke til å stole på mer. Har dere her hørt om at note 4 gjør sån for flere med denne telefonen? Pluss at batteriet koker nesten under lading og spill. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Note 4 sliter med internminnet. Og det kan høres litt ut som det er dette du og opplever. Om du ikke har rootet telefonen eller gitt den skader\vann er du enda innenfor reklamasjonen på 5 år. Selv fikk jeg nytt hovedkort på min note 4, men nå tror jeg dem gir ut S7 som erstatning istede for å reparere. Hør med dem du kjøpte hos. Endret 7. desember 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Note 4 sliter med internminnet. Og det kan høres litt ut som det er dette du og opplever. Om du ikke har rootet telefonen eller gitt den skader\vann er du enda innenfor reklamasjonen på 5 år. Selv fikk jeg nytt hovedkort på min note 4, men nå tror jeg dem gir ut S7 som erstatning istede for å reparere. Hør med dem du kjøpte hos. Ok. Jeg har rootet den flere ganger men fjernet rooten og reinnstalerte os på den i fjor. Har huawei p9 lite samme type internminne problem eller er huawei helt fin i internminnet? Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 I tillegg så lurer jeg på: er note 4 kjent for å være kjempetreg å ringe opp utgående anrop? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Note 4 sliter med internminnet. Og det kan høres litt ut som det er dette du og opplever. Om du ikke har rootet telefonen eller gitt den skader\vann er du enda innenfor reklamasjonen på 5 år. Selv fikk jeg nytt hovedkort på min note 4, men nå tror jeg dem gir ut S7 som erstatning istede for å reparere. Hør med dem du kjøpte hos. Ok. Jeg har rootet den flere ganger men fjernet rooten og reinnstalerte os på den i fjor. Har huawei p9 lite samme type internminne problem eller er huawei helt fin i internminnet? Da får du nok ingen galaxy S7 desværre. Bootloadern er flagged så all garanti utgår. Umulig å si. På Note 4 dukker jo problemet gjerne opp etter minst ett års bruk. Men du kan nok trygt kjøpe deg en P9. Huawei lager gode telefoner. Lenke til kommentar
Unusual Autistic Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Note 4 sliter med internminnet. Og det kan høres litt ut som det er dette du og opplever. Om du ikke har rootet telefonen eller gitt den skader\vann er du enda innenfor reklamasjonen på 5 år. Selv fikk jeg nytt hovedkort på min note 4, men nå tror jeg dem gir ut S7 som erstatning istede for å reparere. Hør med dem du kjøpte hos. Ok. Jeg har rootet den flere ganger men fjernet rooten og reinnstalerte os på den i fjor. Har huawei p9 lite samme type internminne problem eller er huawei helt fin i internminnet? Da får du nok ingen galaxy S7 desværre. Bootloadern er flagged så all garanti utgår. Umulig å si. På Note 4 dukker jo problemet gjerne opp etter minst ett års bruk. Men du kan nok trygt kjøpe deg en P9. Huawei lager gode telefoner. Ok. Jeg kjøpte note 4 i oktober 2014 til 6500 kr. Fra nå av skal jeg kjøpe huawei. De virker like proffe. Får man google konto der på huawei også, å laste ned allerede kjøpte apper? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Note 4 sliter med internminnet. Og det kan høres litt ut som det er dette du og opplever. Om du ikke har rootet telefonen eller gitt den skader\vann er du enda innenfor reklamasjonen på 5 år. Selv fikk jeg nytt hovedkort på min note 4, men nå tror jeg dem gir ut S7 som erstatning istede for å reparere. Hør med dem du kjøpte hos. Ok. Jeg har rootet den flere ganger men fjernet rooten og reinnstalerte os på den i fjor. Har huawei p9 lite samme type internminne problem eller er huawei helt fin i internminnet? Da får du nok ingen galaxy S7 desværre. Bootloadern er flagged så all garanti utgår. Umulig å si. På Note 4 dukker jo problemet gjerne opp etter minst ett års bruk. Men du kan nok trygt kjøpe deg en P9. Huawei lager gode telefoner. Ok. Jeg kjøpte note 4 i oktober 2014 til 6500 kr. Fra nå av skal jeg kjøpe huawei. De virker like proffe. Får man google konto der på huawei også, å laste ned allerede kjøpte apper? Jepp. Huawei kjører Android på sine mobiler så blir likens som du har nå. Eneste forsjell er at de har pyntet annerledes på utsende på ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå