Gå til innhold

Sort-hvitt på ati radeon8500 tv-out.Noen som har peiling?

shorin

Anbefalte innlegg

Alt virker greit på monitoren,jeg ser på dvd og livet er greit :smile:Jeg kobler kortet til tv'n(standard 28" med s-video)med s-video ledningen og får kun desktoppen vist fram,i sort-hvitt!!Har akkurat fått kortet.Prøvde med s-video-composit overgangen med samme resultat.:sad: Noen drevne RADEON supporters her som vil hjelpe en wanna be RADEON-Geek.Prøvde Unreal tournament og d var hår-reisende bra!

Prøvde etterpå med 3d-mark 2001SE men skjermen ble sort og d skjedde ingen ting.PS kjører med orginal driverne fra cd'n.Kortet er Retail v.

Setter stor pris på alle svar,den ene tjenesten er den andre verd!

----------------------------------------

P3-600 @ incredible 618 :razz:

Aopen ax6bc pro 440bx :/

128 sdram :sad:

Ibm 40gb 60gxp :/

Ati radeon 8500 Retail :smile:

win 98SE+XP pro :smile:

[ Denne Melding var redigert av: shorin på 2002-02-27 13:31 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet hva problemet er hadde samme problemet med mitt ati rage 128 fury 32mb tv out s-vide + composite

Problemet er at enten så er ikke tv'en din laga for S-Video eller så har du glemt å stille inn tv'en på at du bruker s-video og ikke composite sjekk det på tv meny en du :smile:

:-Þ

Lenke til kommentar

har same problem med ati r 8500

det står på ntce, får ikkje satt over til pal.. men har prøvd på ein b&o tv som skal takle ntce/pal/scam, prøvde meg s-video inn og med s-video til scart, uten å få noen farger på tv`en..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...