shorin Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Alt virker greit på monitoren,jeg ser på dvd og livet er greit :smile:Jeg kobler kortet til tv'n(standard 28" med s-video)med s-video ledningen og får kun desktoppen vist fram,i sort-hvitt!!Har akkurat fått kortet.Prøvde med s-video-composit overgangen med samme resultat.:sad: Noen drevne RADEON supporters her som vil hjelpe en wanna be RADEON-Geek.Prøvde Unreal tournament og d var hår-reisende bra! Prøvde etterpå med 3d-mark 2001SE men skjermen ble sort og d skjedde ingen ting.PS kjører med orginal driverne fra cd'n.Kortet er Retail v. Setter stor pris på alle svar,den ene tjenesten er den andre verd! _________________ ---------------------------------------- P3-600 @ incredible 618 :razz: Aopen ax6bc pro 440bx :/ 128 sdram :sad: Ibm 40gb 60gxp :/ Ati radeon 8500 Retail :smile: win 98SE+XP pro :smile: [ Denne Melding var redigert av: shorin på 2002-02-27 13:31 ] Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Vet hva problemet er hadde samme problemet med mitt ati rage 128 fury 32mb tv out s-vide + composite Problemet er at enten så er ikke tv'en din laga for S-Video eller så har du glemt å stille inn tv'en på at du bruker s-video og ikke composite sjekk det på tv meny en du :smile: :-Þ Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 du har sikkert på ntce på en PAL tv... se om du kan stille om... veldig vanlig feil på alle kort (dvs. brukern som ikke stiller inn) det dær Lenke til kommentar
Borf Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 har same problem med ati r 8500 det står på ntce, får ikkje satt over til pal.. men har prøvd på ein b&o tv som skal takle ntce/pal/scam, prøvde meg s-video inn og med s-video til scart, uten å få noen farger på tv`en.. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 prøv med nyeste drivere enten fra ati.com eller rage3d.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå