Gå til innhold

Har P900 Profiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har ikke "Profiler" i den forstand, men den har "Themes" (temaer) som gjør at du ikke bare kan tilpasse "interfacen" slik du ønsker, men også legge til forskjellige Ringetoner/SMS/MMS/E-post/Alarm/Kalender påminner lyder til hvert enkelt tema (kan t.o.m bruke MP3 filer på alle disse). Du kan også selvsagt sette den i "Lydløs modus" med et enkelt tastetrykk, og velge om du da vil at den skal vibrere i stedet.

Lenke til kommentar

Kjekt å kunne sette telefonen på lydløs når jeg er på skolen da... Hater at læreren kommer og tar mobilen hvis den ringer og jeg ikke har den på lydløs.. :angry:

Som jeg skrev:

Du kan også selvsagt sette den i "Lydløs modus" med et enkelt tastetrykk, og velge om du da vil at den skal vibrere i stedet.
Lenke til kommentar
Hva skal du egentlig med forskjellige profiler?

Kjekt å kunne sette telefonen på lydløs når jeg er på skolen da... Hater at læreren kommer og tar mobilen hvis den ringer og jeg ikke har den på lydløs.. :angry:

Know your problem...

Når jeg skulle selge T610-en min, tok jeg den med på skolen for å promotere litt i friminuttene. Akkurat når jeg hadde puttet den i lommen og var på vei inn etter endt fri kom en lærer bort og spurte etter telefonen. Slapp heldigvis unna med en advarsel, fordi det var Ronald (læreren altså) og ikke en annen sur dust på skolen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...