Sjøbanan Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Hei, Er på utkikk etter en DAB+ mottaker eller hel radio med FM transmitter mulighet. Ser det er mye slik for biler, men finne det noe bra innendørs bruk ? Eventuelt finnes det et adapter som gjør vårt stikk om til sigarett uttak som i bil ? Er redd for brann når det kommer til slike overganger (Om det finnes) Det er ikke Aux inngang på anlegget det skal brukes sammen med. (Ergo FM transmitter ønske) På forhånd takk. Edit: Har også sett på muligheten til å kjøpe noe slikt som dette, og kombinere med en Aux FM transmitter? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/radio-og-klokkeradio/TINYM6/tiny-audio-dab-adapter-m6 Endret 7. desember 2016 av Stian2345 Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Er også interessert i noko sånt. Har ein Tivoli radio som eg har lite lyst til å kasta. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Har kjøpt ein sånn, med dette 12V-adapteret. Det er det beste eg kan finna. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Har kjøpt ein sånn, med dette 12V-adapteret. Det er det beste eg kan finna. Takk for tipset. Skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Fekk endeleg tid til å setta det opp i kveld, og det funka som berre juling. Har radioen innstilt på 87,5 MHz og skiftar kanal med ein app på mobilen. Aberet er at eg måtte klistra DAB-antenna oppe i toppen på soveromsvindauget. Hadde håpt på å sleppa med å legga ho i vindaugskarmen, men der var det ikkje dekning. Håpar ikkje dama klikkar fullstendig ... Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Et helt annet spørsmål er hvorfor du ønsker DAB+ hjemme? Alle kanaler finnes på internett (internett-radio). Finnes mange devices som støtter dette, så du trenger ikke bruke PC'en. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Tiny Audio C3+ bruker USB som strømkilde. Har FM-transmitter, AUX inn og ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå