newman221 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Noen som har fått HDR til å fungere på PS4pro i Netflix-appen? Det var en av grunnene jeg faktisk oppgraderte konsollen. HDR fungerer på Last of Us og Uncharted, så det er ikke noe i veien med innstillinger eller tv'n. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 HDR fungerer ikke i appen på PS4 Pro.Fungerer greit i appen på Xbox One S. Måte du kan teste.Start netflix på konsollen din.Søk: HDR Den lister da opp serier som Marco Polo, Daredevil, osv.Hvis de blir oppført som Ultra HD, støtter den ikke HDR.Hvis de blir oppført som HDR, støtter den HDR. Og det er det jeg ser på min Xbox One S og PS4Pro side om side.Samme seriene, og de spiller i HDR på Xbox One S, men i SDR på PS4 Pro. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Oki. Hvordan kan det ta såååååå lang tid å oppdatere en app? Føler jeg gjør bomkjøp etter bomkjøp på HDR-fronten. Mest irriterende er at Samsung fortsatt holder tilbake HDR-oppdateringen til Netflix på JS8005-tv'n min (fjorårsmodellen). Netflix har bekreftet ovenfor flere at den appen ble sendt over til Samsung rundt sommertider, men ingenting skjer. Den appen har ikke fått oppdatering siden 6.januar. KS-serien derimot (samme TV, bare årets modell) har fått HDR-oppdateringen. Hvordan noen inne på et administrativt kontor oppe i Samsunghovedkontoret kan innbille seg at folk som meg kjøper nye TV'r hvert år er for meg en gåte. Denne gangen tenkte jeg at saken var biff, for PS4pro støtter jo HDR fullt ut med HDMI2.0 og allting. Men nei da. Ikke denne gangen heller Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Samme gjelder UHD-spilleren til Samsung.Den ble lansert i år, 2016, og venter på nøyaktig samme Netflix-app-oppdatering som var "lovet" av Samsung ville komme til 2015-tvene også. Tror nok det handler om markedsføring, og at de vil skille 2015 fra 2016 med å ha HDR i netflix-appen.Men hvorfor PS4Pro ikke har fått den enda vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Vannfall Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Ser en skriver han har samsung js8005 her. Får du ps4 pro til å funke med høy oppløsning på tven din med spill? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 TV'n rapporterer 3840x2160 SUHD med HDR farger. Så antar at det stemmer Lenke til kommentar
Vannfall Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 (endret) . Endret 13. desember 2016 av Vannfall Lenke til kommentar
Vannfall Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Men da kan du vell se netflix hdr via ps4 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2016 Nei Men da kan du vell se netflix hdr via ps4 Nei, det kan jeg ikke, for Netflix og Sony har ikke oppdatert appen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 HDR fungerer ikke i appen på PS4 Pro. Fungerer greit i appen på Xbox One S. Måte du kan teste. Start netflix på konsollen din. Søk: HDR Den lister da opp serier som Marco Polo, Daredevil, osv. Hvis de blir oppført som Ultra HD, støtter den ikke HDR. Hvis de blir oppført som HDR, støtter den HDR. Og det er det jeg ser på min Xbox One S og PS4Pro side om side. Samme seriene, og de spiller i HDR på Xbox One S, men i SDR på PS4 Pro. Da svarte du på spørsmålet mitt til TS. Om han har abonnent for 4K og HDR. Har ikke 4K+HDR selv, men har skjønt at om man skal ha det på Netflix så må man abonnere på 4 skjermer + UltraHD på Netflix (kr. 129,- i mnd.). Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Det er riktig at UHD og HDR er en pakke som ikke er blant de billigste Netflix-abonementene.Gikk ut fra at han visste det.Når det gjelder HDR og Netflix, er det meg et mysterie hvordan de jobber med appene sine. Eller produsentene av diverse apparater.Nye dyre state of the art-tver fra i fjor, 2015 har enda ikke fått den oppdaterte app-en som støtter HDR.Samsung sin UHD-spiller, som er lansert i 2016 har ikke fått den HDR-appen.PS4 Pro som er rimelig fersk lansert, har ikke HDR-appen. Xbox One S, som kan ses på som en mindre oppgradering i konsollmarkedet, har fått HDR-appen. Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som er strategien her. Men det som virkelig er teit, er at Sony mente UHD-drev ikke var nødvendig på PS4 Pro, og at streaming er fremtiden.Likevel har de altså ikke HDR-appen til Netflix tilgjengelig, og møter seg selv i døren.Xbox One S lar deg se filmer og Netflix i HDR.Sony, som burde være overlegen, og er eiere av UHD-lisensen, tilbyr ikke UHD-drev, og heller ikke Netflix i HDR. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Når det gjelder HDR og Netflix, er det meg et mysterie hvordan de jobber med appene sine. Det største mysteriet i mine øyne er hvordan split-boksen til PSVR ikke har HDR passthrough. Så om man har PSVR og HDR-TV så må man koble om hver gang om man skal spille ikke-VR spill i HDR. Virker som at kommunikasjonen innad i Sony ikke er på topp... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Sorry. Du vinner CaZpeR. Hadde helt glemt den HDR-fadesen.Enig, den topper alt det andre.Netflix kan helt sikkert oppgraderes.Men tviler sterkt på at en slik switchboks kan softwareoppgraderes.Må helt sikkert kjøpe ny switchboks, hvis de i det hele tatt kommer til å lage noe slikt.(Det vil jo i så tilfelle være en "innrømmelse" av at det de solgte først, ikke var bra nok).Er vel lov å håpe på at en eller annen third party produsent lager en HDR-kompatibel switch-boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå