sir-alex Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Hei, jeg har nylig gått til innkjøp av et nytt kamera av typen, Gopro Hero Session 5. Jeg haddde tidligere et Gopro Hero 3, og regnet derfor med at jeg kunne flytte over minnekortet uten problemer. Det viser seg å ha blitt et problem. Minnekortet jeg har forsøkt å bruke på mitt nye kamera er av typen: Kingston Micro SDXC 64 GB. Class 10 (1) Valgte å formatere minnekortet før jeg tok det over i det nye Gopro kamera, men når jeg putter kortet inn så får jeg bare opp meldingen "SD Card Error". Så får jeg valg muligheten om jeg vil formatere det, jeg trykker ja og ingen ting skjer. Kamera bare skrur seg av. Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det til? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Ut i hva jeg finner på google virker det ut som det støtter kortet. Men kan være filsystem er problemet? Er det fat32\exFAT? Har du formattert det i windows eller brukt https://www.sdcard.org/downloads/formatter_4/ For det kan muligens hjelpe hvis det er noe problemer med filstruktur. Da kamera\mobiler etc kan ha problemer å lese kortet hvis det ikke er riktig oppsett. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Har forsøkt å formatere både på Macen og Pcen min. Så både windows og mac er testet. Men skal forsøke å laste ned det programmet å formatere i det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå