Mr.Crypto Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Da jeg begynner å gå smålei av spillene jeg har brukt tid på i det siste, så ser jeg meg rundt etter noe nytt. Ønsker i hovedsak gratis spill, eventuelt noe som ikke koster typ 500kr. Følgende titler har jeg brukt mye tid på : -World of warcraft (ca 7500 timer) -H1Z1 JS og KOTK (ca 6000 timer kombinert, vært min favoritt siste året) -Cs:go (ca 2000 timer) -Age of empires 2 (Sinnsykt mange søvnløse netter med venner, ukjent antall timer) Pluss en drøss med andre spill som ikke kan måles opp mot antall timer eller interesse. Jeg liker spill som man "ikke blir ferdig med". Spill hvor man må samle ressurser / gjenstander for å etablere seg. PVP er en selvfølge, og online er en selvfølge. Grunnlaget bak søket etter noe nytt, er helt enkelt og greit at jeg og en veninne begynner å se oss leie på H1Z1. Anbefal meg noe nytt. Gjerne i survival / strategi kategorien. "Skyte, bli drept og respawn spill" blir veldig fort kjedelig. Vil også benytte anledningen til å invitere dere til en match med AOE 2. Spillet koster rundt 50kr på steam. Send meg isåfall pm. Edit : Ser at de har satt prisen opp til 140,- igjen i steam market. Jeg kjøpte det tydeligvis på tilbud. Endret 6. desember 2016 av Mr.Crypto Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hva med å teste ut World of Warships? World of Tanks, bare med skip. Spillene går litt treigere enn både WoT og selvsagt FPS'er, så det er mye mer avslappende. Tonnevis av skip man kan grinde, og ganske så artig. Gratis å prøve, om du joiner med invite-koden her så får du en del ekstra stæsj også: http://playtogether.worldofwarships.eu/invite/kqvXZXa Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hva med Total War ATTILA? http://store.steampowered.com/app/325610/ Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition er jo ett fantastisk spill man aldri blir helt ferdig med 2011 versjonen i litt finpusset med alle ekstra pakker som ble utgitt på ny i Oktober i år... Men kan bli veldig fort kjedlig om man prioriterer litt feil karakterbyggingen og ender med høy lvl uten noen særlige styrker.. Edit: Trodde nesten spillet var gratis, men ser jeg fikk det gratis da jeg hadde 2011 versjonen + alle tilegspakker.. Endret 6. desember 2016 av Krozmar Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Minecraft er vel ganske uendelig og koster ikke skjorta heller, og venninna di kan glatt hive seg med. Lett å sette opp server også. Company of Heroes 2 er ikke så veldig langtekkelige matcher, men man kan på sett og vis "aldri bli ferdig med" med mindre man går lei. Ikke gratis, usikker på hva det koster nå, 'en er ofte å finne hos humblebundle til hundrelappen. Gøy å denge AI med eller mot venner også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Path of Exiles er jo verdt en titt visst du liker den type spill. Gratis er det også http://store.steampowered.com/app/238960/ Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Rocket League. Ny oppdatering kommer senere i dag med alskens godsaker. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Om du vil slå Ihjæl noen timer med et veldig godt singleplayer spill så er assassins creed 3 gratis på Uplay, Et av de beste spillene jeg har spilt innen singleplayer. Vet det ikke matcher dine kriterer men det er nå gratis og veldig bra !. En liten observasjon. H1Z1 kom ut 15. Januar 2015. har du virkelig brukt 250 døgn av de siste 2 årene på dette spillet ? 6.000 Timer tilsvarer 250 Døgn. 15. Januar 2017 så er det da rundt regnet 730 Døgn siden H1Z1 kom ut, Altså ca 35 % av tiden gjennom 2 år har gått til H1Z1 ? Vet ikke om jeg er imponert eller sjokkert Endret 7. desember 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå