RuneK Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Åkrasanden - Karmøy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Fint! Jeg trodde det var fra Vega. Der er også en strand som ser slik ut. Her hadde bildet vunnet på å ha en mørkere bakgrunn synes jeg. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Fint! Jeg trodde det var fra Vega. Der er også en strand som ser slik ut. Her hadde bildet vunnet på å ha en mørkere bakgrunn synes jeg. Takker for kommentaren Helene Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Siden du savna forberdringsforslag igår så bør jeg kanskje hoste opp noen her da? Starter med å foreslå av nederste felt blir redusert til 1/3. Hva toppen gjelder så ville jeg kutta vekk den mørke buen oppunder bildekant og gjennom det økt dybdesuget ytterligere. men ingen av delene er strengt tatt nødvendig. Men det er nå en gang slik da at man har lett for å ta med litt for mye i bildene sine fordi man overser hvilket potensiale beskjæringer har. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Siden du savna forberdringsforslag igår så bør jeg kanskje hoste opp noen her da? Starter med å foreslå av nederste felt blir redusert til 1/3. Hva toppen gjelder så ville jeg kutta vekk den mørke buen oppunder bildekant og gjennom det økt dybdesuget ytterligere. men ingen av delene er strengt tatt nødvendig. Men det er nå en gang slik da at man har lett for å ta med litt for mye i bildene sine fordi man overser hvilket potensiale beskjæringer har. Roar Ser det med beskjæringene Roar. Er ikke alltid lett å se det som du sier. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg