MotoG Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Løvmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Nydelig fotografert denne lille sjarmøren. Kompen sitter som et skudd, og bildet er skarpt og i fine farger. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Her ville jeg ha tippa granmeis så jeg konsulterte Gyldendals store fugleguide der jeg så at granmeis og løvmeis er så like at jeg ville ikke sett forskjell ute i marka. Men fint plassert i flata i godt lys med ditto skarphet, farger og detaljer. Kanskje hadde spenningen økt om pinnen hadde gått mellom kortside og langside. men jeg ser at forskjellen ikke er nevneverdig her. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Så bra !!! mvh Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Fint bilde av løvmeisen Melvin Ja løvmeis som heiter Melvin M v h Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2016 Nydelig fotografert denne lille sjarmøren. Kompen sitter som et skudd, og bildet er skarpt og i fine farger. Tusen takk Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2016 Her ville jeg ha tippa granmeis så jeg konsulterte Gyldendals store fugleguide der jeg så at granmeis og løvmeis er så like at jeg ville ikke sett forskjell ute i marka. Men fint plassert i flata i godt lys med ditto skarphet, farger og detaljer. Kanskje hadde spenningen økt om pinnen hadde gått mellom kortside og langside. men jeg ser at forskjellen ikke er nevneverdig her. Roar Løvmeis har som regel smalere smekkeparti, den sorte hetta er mer skinnende, og så er det hvite kinnet mer grått i bakerste del. Granmeis derimot har et lyst felt i armsvingfjærene (bak på siden av fuglen). Det som er lettest å skille artene på er sangen. Takker for kommentaren, Jeg ser den med pinnen. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2016 Så bra !!! mvh Torhild Tusen takk Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2016 Fint bilde av løvmeisen Melvin Ja løvmeis som heiter Melvin M v h Leif Takker så mye skal hilse fra løvmeisen Melvin. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Fint bilde av løvmeisen Melvin Ja løvmeis som heiter Melvin M v h Leif Takker så mye skal hilse fra løvmeisen Melvin. Bare hyggelig og takk før hilsen fra Melvin, ja både då M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg